וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוחאי אבני הוא איש השב"ס שנמצא מת בדירתו

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 12:24

לוחם השב"ס אותר דקור בדירה שעלתה באש, והוא חולץ משם ללא רוח חיים. חוקרי שב"כ וחוקרי משטרה עדיין פועלים בזירה. חברו ספד לו: "בן עוולה לקח אותך מאיתנו, אני בטוח שנלחמת עד טיפת הדם האחרונה שלך"

יוחאי אבני, איש שב"ס שנמצא מת בביתו בגבעון החדשה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יוחאי אבני, איש שב"ס שנמצא מת בביתו בגבעון החדשה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יוחאי אבני בן ה-40 הוא לוחם השב"ס שנמצא מת בדירתו בגבעון החדשה שבמועצה האזורית בנימין, כשעל גופו נמצאו סימני דקירה. בתחילה לוחמי כבאות והצלה הוזעקו לזירה בעקבות דיווח על שריפה וחילצו את אבני כשהוא ללא רוח חיים. חוקרי שב"כ וחוקרי משטרה עדיין פועלים בזירה, גם הבוקר.

חברו של יוחאי ספד לו ברשתות החברתיות: "יוחאי, אח יקר שלי שותף שלי. אתמול היה אמור להיות בשבילי יום שמח אבל לצערי הוא התרסק בשנייה שהודיעו לי את הבשורה המרה. בן עוולה לקח אותך מאיתנו לקח את הבנאדם הכי ערכי וטוב שפגשתי מימיי. אני מדמיין לעצמי את הסיטואציה ובטוח שנלחמת עד טיפת הדם האחרונה שלך כיאה לך אחי. היו לנו המון תוכניות לעתיד אני מבטיח לך שאממש אותם בשבילך ואזכיר אותך ובכל מקום אפיץ את שמך, את המקצועיות שלך ככלבן ולוחם בחסד עליון".

עוד כתב חברו: "אני זוכר כמה לקחת קשה את מותו של וולה כלבך האהוב שהיית איתו המון שנים. זה ציני אבל עכשיו אתה גם תדאג לו למעלה, לעולם לא נפרדים. אני בטוח שמדור בעליי חיים ימשיכו לתמוך במשפחה וידאגו לקאלו שכל כך אהבת ויש על מה. חבר שלי לא ידעתי שלפניי שבוע וחצי תהיה הפגישה האחרונה שלנו אבל לשמחתי זכיתי לפחות להיות איתך כמה שעות".

ברק, חבר של יוחאי, ספד לו. "אני מכיר את יוחאי כבר למעלה מ-20 שנה, מהשירות במג"ב, אחרי הצבא גרנו גם ביחד באילת. יוחאי היה חבר שהיה איתי לאורך כל הדרך, יד ביד. הוא אהב את החיים אהבהאת המדינה. אהב לטייל בכל הארץ עם האופנוע שלו, אהב לצלם את הטבע, בהרים, בים המלח. יכל לשבת בטבע שעות, לפתוח ערכת קפה, לקרוא ספר. הוא קנה מצלמה איכותית וצילם בצורה מאוד מופלאה את הטבע. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. היה איש משפחה. היה עובד עם אבא שלו במשק. הם היו החברים הכי טובים. יוחאי היה לב זהב, לא היה אחד שיכל להגיד משהו לא טוב. עוזר לכולם ונותן כתף לכולם. מקשיב לכולם. בן אדם. הוא היה כלבן בשב"ס. היה מסור מאוד לעבודה שלו, מקצועי ביותר. היה מצלם את כל מה שהוא עושה הכלבים, כל האימונים ועכשיו קשה לי לחשוב שלא אראה אותו יותר".

היישוב שבו גר יוחאי, גבעון החדשה, ממוקדם בפאתי גבעת זאב בתוך מובלעת כפרים פלסטיניים עוינים. בהמשך אנשי שב"כ הגיעו לזירת האירוע כדי לבחון האם מדובר ברצח על רקע לאומני. בערכת מצב שקיים ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. כמו כן הורה ממ"ז ירושלים על השלמת פעולות מהירות וסריקות במעגלים קרובים ורחוקים.

יוחאי הותיר אחריו הורים ו-3 אחיות. מועד ההלוויה טרם נקבע.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully