וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה כזה מקרה מעולם": איש שב"ס נרצח בביתו ליד ירושלים - והתושבים נסערים

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 7:01

הקורבן התגורר בגבעון החדשה ב-3 השנים האחרונות, ביחידת דיור בקרבת מקום עבודתו, מתקן הכליאה הביטחוני עופר - כך סיפר יהודה ברוינר, מזכיר היישוב. החקירה הוטלה על ימ"ר ירושלים, בשיתוף עם שב"כ. "מעריכים שאולי זה קשור להיבט פלילי או ביטחוני ולא על רקע אישי"

תיעוד מצלמות האבטחה רצח נבילה סנדין כפר ג'ת/מצלמות אבטחה

חקירת הירצחו של איש שב"ס הבוקר בביתו מסעירה את תושבי הישוב הפסטורלי בו התגורר, גבעון החדשה, סמוך לירושלים. הקורבן התגורר ביישוב ב-3 השנים האחרונות, ביחידת דיור בקרבת מקום עבודתו, מתקן הכליאה הביטחוני עופר - כך סיפר יהודה ברוינר, מזכיר היישוב, לוואלה.

החקירה הוטלה על ימ"ר ירושלים, יחידת הדגל של מחוז ירושלים ומתנהלת בשיתוף עם שב"כ. נכון לשעה זו כלל כיווני החקירה נבדקים.

"תושבים סיפרו שהוא היה אדם ומסודר. מדובר בישוב שקט עם אנשים טובים ונורמטיביים לגמרי, לא היה כזה דבר פה מעולם. כמובן שאנשים קצת חוששים ודואגים ממה שקרה. בגלל שהוא שוכר דירה בישוב ולא היה כל כך מוכר לתושבים מפני שהוא עבד מחוץ לישוב. חושבים שאולי זה קשור להיבט פלילי או ביטחוני ולא על רקע אישי. כמובן שעזרנו ככל שיכולנו לצוותי החקירה ואני מאוד מקווה שימצאו את המעורבים", הרחיב ברוינר - ומעריך: "זה בטוח מישהו מבחוץ ולכן בהיבט הזה אני יותר רגוע".

זירת פשע. Shutterstock, עיבוד תמונה
זירת פשע/עיבוד תמונה, Shutterstock

מכרתו של קורבן הרצח ספדה לו בטקסט שפרסמה באינסטגרם: "מי ישלח לי סרטונים של אנשים נופלים ויצחק עליי שאני פסיכית? מי ישלח לי סרטוני עומק, וינהל איתי שיחות על החיים באמצע הלילה? מי יתלהב יחד איתי מהצפון היפה שלנו? מי יגיד לי כמה שזכיתי בחיים האלה ויזכיר לי לשמור על זה?".

"לא הספקת לעשות כלום בחיים האלה, לא הקמת את המשפחה שרצית, לא מצאנו לך את האישה המושלמת, לא הבאת ילדים, לא סיימת לטייל! לא מאמינה שלא תהיה פה יותר לא מאמינה שככה הלכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully