וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו האמת מאחורי סרטון הסקס הויראלי בין הסוהרת לאסיר בכלא

11.7.2024 / 0:07

מוקדם יותר החודש פורסם ברשת סרטון סקס בין סוהרת לאסיר שצולם בתא הכלא - והסרטון הפך ויראלי. ימים ספורים לאחר מכן פורסם סרטון נוסף של סוהרת ואסיר - אך הסיפור מאחוריו היה קצת שונה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הפתיח של סרטון הסקס בין "אסיר" ל"סוהרת"/AndyLeexxx

סרטון בו נראה אסיר אירי מקיים יחסי מין עם סוהרת בתא הכלא הפך לוויראלי ברשת, גם בגלל התזמון המפתיע שלו: כמה ימים בלבד אחרי שסרטון דומה עורר סערה בממלכה הבריטית והסוהרת המעורבת בו עומדת למשפט.

הסרטון החדש נראה דומה להפליא לסרטון הקודם שצולם בבית הכלא בוונדסוורת', פרבר של לונדון, עליו סיפרנו לכם מוקדם יותר החודש. בסרטון המקורי נראית הסוהרת לינדה דה סוזה אברו מבצעת שורת אקטים מיניים עם אסיר בתא הכלא שלו, כשאסיר אחר מתעד את הנעשה. לאחר פרסום הסרטון, שהסתובב בין האסירים בכלא לפני שדלף לרשת, נחשף שהסוהרת למעשה ניהלה חיים כפולים סודיים והייתה גם דוגמנית OnlyFans שנשואה באושר בזוגיות פתוחה, כשהיא ובעלה מגדירים את עצמם כסווינגרים.

הסרטון השני גם הוא מציג יחסי מין בין סוהרת לאסיר בתא כלא דומה מאוד - ואחרי שהוא עורר הרבה תשומת לב ברשתות החברתיות, האסיר התוודה: מדובר בחיקוי לסרט המקורי שלחלוטין שאב השראה ממנו.

סרטון סקס בין אסיר לסוהרת. DAILY STAR/X, צילום מסך
דומה, אבל לא בדיוק/צילום מסך, DAILY STAR/X

אנדי לי, במקור מדבלין אך מתגורר כיום בסטיבנייג', הוא בכלל לא אסיר והוא זה שפרסם את סרטון הפורנו ברשת ואמר שהוא גרם למיליונים לחשוב שזה אמיתי. אנדי, שהיה בעברו אינסטלטור וכיום מנהל את "אוניברסיטת כוכבי הפורנו הראשונה בעולם", קנה מדי משטרה באי.ביי ובנה סט. לאחר מכן הוא שכר את שירותיה של שחקנית הפורנו קיילה ווילד כדי לגלם סוהרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

והנה הם ביחד על הסט:

הוא סיפר ל-DailyStar: "ראיתי איך הסיפור המקורי הופך לוויראלי, חשבתי שהסרטון לוהט וזה בעצם הדברים שאני עושה בכל מקרה. החלטתי לנסות להכין גרסה משלי אז בניתי תא כלא וצילמתי את הסצנה. לא ציפיתי שזה יהפוך לוויראלי והטלפון שלי לא הפסיק לצלצל כל היום. זה המריא בטירוף. צילמתי את זה בסנאפצ'ט כדי להפוך את זה ליותר אותנטי וקצת נהנינו, והחלטתי לשתף את זה בחינם ברשת. התגובות היו מטורפות והקטע מופץ בקבוצות וואטסאפ, בטלגרם ובפייסבוק. אנשים אוהבים את זה".

בזמן שהסרטון גרף מיליוני צפיות ואנדי צבר פופולריות, הוא סיפר שקיילה היא זו שחוטפת אש ברשת מאנשים שהניחו שהיא סוהרת. הוא אמר שהיא "כוכבת אמיתית" וייעץ לאחרים לא לקחת את הדברים יותר מדי ברצינות.

בסרטון נראה אנדי לבוש בחולצה ומכנסיים קצרים של נייקי בעוד קיילה נראית לבושה במדי משטרה שחורים ולבנים. לאחר שהציג תמונה מהסרטון בעמוד האינסטגרם שלו, שם יש לו 143,000 עוקבים, רבים הגיבו: "רק אתה יכול לגרום לזה לעבוד. מעולה בשיווק", כתב אחד ואחר הוסיף: "OMG, לג'יט חשבתי שזה אמיתי לרגע".


עוד בנושא:
סוהרת תועדה בסרטון סקס עם אסיר בתא כלא - ואז נחשפו חייה הסודיים

סוהרת חשודה בקשר אסור עם בכיר בארגון פשע בכלא - ופוטרה

אנדי לי כבר זכה לתהילה לאחר שחשף את איבר מינו - שאורכו 26 ס"מ - בתוכנית "האיבר העצום שלי" ששודרה בערוץ 4 הבריטי, ומאוחר יותר חשף כיצד הוא הגיע מעוני כשחי באזור הצפוני של דבלין. הוא סיפר שהיה בחור קתולי צעיר ללא כסף עד שהתפרסם בזכות איבר המין העצום שלו. יוצר התוכן עבר לאוסטרליה ב-2008 לפני שעבר ללונדון שנתיים לאחר מכן, שם מפגש מקרי עם זר בחדר הכושר שינה את חייו.

הוא אמר: "בחור הרגע אמר שיש לי *** ממש גדול ושאני צריך להיכנס לעולם הפורנו, אז עשיתי את זה. הייתי בן 21. עשיתי כמה סרטוני סולו במשך זמן מה, אבל ויתרתי על זה כדי להיות מהנדס גז ואינסטלטור. עם זאת, בעבודה שלי גילו על זה ועזבתי. מאז אני עושה פורנו במשרה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully