וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהרת חשודה בקשר אסור עם בכיר בארגון פשע בכלא - ופוטרה

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 16:55

שב"ס חשף פרשה שבמסגרתה ניהלה לוחמת הכליאה עם אסיר פעיל שיחת וידאו בטלפון סלולרי שהוברח לידיו, בלי שדווחה על כך, ואף מסרה לו מידע על אודות אסירים אחרים. האסיר הוא בכיר בארגון הפשיעה של קוטייר עודה

בווידאו: אחיינו של ראש ארגון הפשע עודה קוטייר חוסל ליד שכם/לפי סעיף 27 א'

לוחמת כליאה פוטרה לאחרונה לאחר שנחשף שהיא ניהלה עם אסיר פעיל שיחת וידיאו בטלפון סלולרי שהוברח לידיו, בלי שדווחה על כך. על פי החשד, היא אף מסרה לו מידע על אודות אסירים אחרים. הפרשה נחשפה במהלך פעילות יזומה. בשב"ס מסרו כי המעשה מסכן את ביטחון בית הסוהר על כלל המוחזקים בו, ופוגע בתדמית הארגון. "אנו רואים בחומרה כל פגיעה בערך טוהר המידות ופועלים במאבק נחוש כנגד עבירות אלה", נאמר בהודעת שב"ס.

מדובר בהתפתחות נוספת בחקירת ימ"ר בתי הסוהר נגד ראש ארגון הפשע קוטייר עודה. האסיר המדובר, בכיר בארגון הפשיעה של עודה, נעצר מוקדם יותר השבוע. במקביל נחקרת פרשה של תיאום בין עודה לבין בכיר אחר בארגון פשיעה באמצעות הסנגורית של השניים, תוך שימוש בטלפונים סלולריים שלה ושל בני משפחתה.

הארכת המעצר של עודה קוטייר, בית משפט השלום בראשון לציון, 30 באוגוסט 2023. ניב אהרונסון
הארכת המעצר של עודה קוטייר, בית משפט השלום בראשון לציון, 30 באוגוסט 2023/ניב אהרונסון

אתמול פורסם כי בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשישה ימים נוספים את מעצרו של עודה שנעצר בחשד שנתן הוראה לחייליו בארגון להשליך רימוני רסס לעבר מתקני כליאה וזאת כתגובה לחיפוש שביצעו אנשי שב"ס בתאו בכלא כמה שעות קודם לכן.

"מדובר בחקירה מורכבת, סבוכה ורגישה", טענה נציגת המשטרה רס"ב אורלי ארמה. "על פי החומר שיש בידי המשטרה, בעצם עודה קוטייר המשיך לנהל את הארגון שלו מתוך הכלא". במהלך חקירתו, קוטייר הציג גרסה לפיה הוא לא דיבר עם אף אחד ולא היה ביכולתו להעביר הוראה לבצע את המעשה החמור. "אחרי החיפוש הם לקחו אותי לבידוד", הוא אמר בדיון. "לא יכולתי לעשות משם כלום".

ראשיתה של החקירה החלה לפני מספר חודשים, במסגרת חקירה סמויה ומשותפת של היחידה המרכזית של שב"ס וימ"ר מחוז מרכז במשטרה. בשב"ס אומרים כי "פעילות זו הנה נגזרת נוספת במדיניות ממלא מקום נציב בתי הסוהר, גונדר קובי יעקובי, לאכיפה נחושה בין כותלי בתי הסוהר ומחוצה להם למען שלום הציבור וביטחונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully