וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהרת תועדה בסרטון סקס עם אסיר בתא כלא - ואז נחשפו חייה הסודיים

3.7.2024 / 0:09

סרטון של מין בוטה בין אסיר לסוהרת הופץ ברשת והסוהרת נעצרה רגע לפני שברחה מהמדינה. בתחקיר התגלה - יש לה חשבון אונליפאנס נועז עם בעלה הסווינגר והיא השתתפה באורגיה המונית בתוכנית טלוויזיה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סרטון הסקס של הסוהרת עם האסיר בתא/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סוהרת נעצרה והופיעה השבוע בבית המשפט לאחר שנחשף ושותף ברשתות החברתיות סרטון שבו היא נראית ככל הנראה מקיימת יחסי מין עם אסיר בתוך תא בבית הכלא שבוונדסוורת', פרבר של לונדון, בזמן שאסיר אחר מצלם אותם.ונשמע אומר "ככה אנחנו חיים פה בוונדסוורת'"

ב-BBC דווח שהסוהרת, לינדה דה סוזה אברו, מפולהאם שבדרום מערב לונדון, הופיעה בבית משפט השלום באוקסברידג', שם הואשמה בהתנהגות בלתי הולמת בזמן מילוי תפקיד ציבורי.

בית המשפט שמע מהתביעה שדה סוזה אברו, אם ובעלת אזרחות פורטוגלית, נתפסה על ידי המשטרה בנמל התעופה הית'רו עם הדרכון הפורטוגלי שלה, לאחר שלטענת ההגנה היא הודיעה להנהלת הכלא על תוכניות הנסיעה שלה וקיבלה אישור מהסקוטלנד יארד. היא שוחררה בערבות על תנאי ואמורה להופיע בבית המשפט שוב ב-29 ביולי.

ממשטרת המטרופולין נמסר כי החלה בחקירה ביום שישי "לאחר שנודע לשוטרים על סרטון שצולם לכאורה בתוך בית הכלא". באישום נכתב כי הסוהרת פעלה "במזיד וללא תירוץ או הצדקה סבירים והתנהלה בצורה בלתי הולמת, תוך ניצול לרעה של אמון הציבור בבעל תפקיד רשמי, על ידי ביצוע מעשה מיני עם אסיר בתא כלא".

ואז התגלו החיים הכפולים שלה

האירוע חשף שורת ליקויים חמורים במערכת הכליאה הבריטית: חוסר משמעת בקרב הסגל והאסירים, כוח אדם צעיר וחסר ניסיון, הברחת טלפונים ניידים לכלא ופיקוח לקוי על התנהלות הסוהרים. הרשויות נדרשות כעת לנקוט בצעדים משמעותיים כדי למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד ולשקם את אמון הציבור במערכת הכליאה.

לאחר פרסום הסרטון, שהסתובב בין האסירים בכלא לפני שדלף לרשת, נחשף שהסוהרת למעשה ניהלה חיים כפולים סודיים והייתה גם דוגמנית OnlyFans שנשואה באושר בזוגיות פתוחה כשהיא ובעלה מגדירים את עצמם כסווינגרים - והתפארה בכך שהיא "אף פעם לא מזייפת אורגזמות" בסרטונים הנועזים שפרסמה ברשת יחד עם בעלה.

לינדה ניהלה את החשבון תחת הכינויים "לינדה מחדר המשחקים" ו" "La Madre" שזה בספרדית "האמא". בביו שלה באתר היא כתבה "אני לטינית סקסית שנשואה באושר שרוצה לחלוק איתכם תוכן נועז. חוו את החיים האמיתיים שלי - אהבה אמיתית, סקס אמיתי ואורגזמות אמיתיות! אנחנו מאמינים באותנטיות. כל התוכן שלנו יהיה אמיתי ולעולם לא נזייף אותו כי אנחנו רוצים שתהנה לצפות בו כמו שאנחנו נהנים לעשות אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

היה לה גם חשבון אונליפאנס

והיא גם השתתפה באורגיה בטלוויזיה

ב-SUN הבריטי דווח שבעקבות תחקיר מהיר הם גילו גם שלינדה השתתפה יחד עם בעלה באורגיה בת 15 אנשים בתוכנית של ערוץ 4 "בית פתוח: ניסוי הסקס הגדול".

אחותה אמרה לדיילי מייל: "היא באמת סווינגרית והייתה בתוכנית של ערוץ 4 בשם "בית פתוח". מעולם לא ראיתי את זה. זה לא מסוג הדברים שאני אצפה בהם בהשתתפות אחותי הקטנה."

האחות הוסיפה: "גיליתי שהיא עובדת בשירות בתי הסוהר רק בינואר, אז דיברתי איתה ואמרתי לה - אל תערבבי את אורח החיים שלך עם העבודה. אל תהיי טיפשה, אל תעשי דברים מטופשים".

וזה האסיר: משפיען כושר עם אשה בהריון

במקביל דווח בתקשורת הבריטית שהאסיר איתו היא הופיעה בסרטון הוא לינטון וייריץ', מאמן כושר ומשפיען רשת, שנכלא באפריל השנה בגין פריצה לאחר שגנב סחורה בשווי 65,000 ליש"ט מכספת בדירת יוקרה בקנזינגטון, ממנה גנב בין היתר תכשיטים, תיקים, חגורות, מזוודה ומחשב נייד.

לאסיר בן ה-36 יש ככל הנראה בת זוג, שעל פי הדיווחים נמצאת בחודש השביעי להריונה. בשיחה עם הדיילי מייל אונליין אמר מקור המקורב לה: "זה הדבר האחרון שהיא צריכה במצבה. הסרטון המטופש הזה השפיע על בריאותה, היא אושפזה בסוף השבוע בגלל לחץ והיא חוששת שזה יגרם לה ללידה מוקדמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully