וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יצא משליטה": הסוהרות ששוכבות עם אסירים ונכלאות בעצמן

2.4.2023 / 0:14

בבריטניה מנסים להתמודד עם תופעה פסולה של סוהרות שנתפסו בשורת מעשים אסורים ולא נראה פיתרון באופק. וזה כולל גם הברחות, סקס ואפילו צילום תמונות מיניות בתוך התאים

האם ומדוע אסירים נכנסים למערכות יחסים עם סוהרות?/Jessica Kent

סוהרת בבית הסוהר שפלרטטה עם אסירים ולאחר מכן ניהלה עם חלקם גם רומנים סוערים פוטרה מתפקידה ועלולה אפילו להיכנס לכלא בעצמה. ניל סאמוורט, ששימש כסוהר ראשי בכלא מפורסם במנצ'סטר במשך 11 שנים, סיפר בריאיון ל"סאן" הלונדוני איך "דברים בכלא יצאו לגמרי משליטה" כשסוהרות מקיימות יחסי מין עם אסירים אך הוסיף שזה "לא ממש מפתיע שזה קרה, כי מגייסים נשים צעירות שרק סיימו לימודים".

בכלא הבריטי הכי גדול שנקרא HMP Berwyn לא פחות מ-18 סוהרות פוטרו או פרשו בשנים האחרונות אחרי שניהלו רומנים עם אסירים. שלוש מתוכן היו ג'ניפר גאבאן, 27, איישה גאן, 27 ואמילי ווטסון, 26. כולן שילמו מחיר יקר ונכנסו בעצמן לכלא, הפעם כאסירות.

הסוהרת לשעבר לשעבר אישיה גאן, בת 27, מתנשקת עם אהובה האסיר, השודד המורשע חורם ראזק, בן 29. Mersyside police/Andrew Price, צילום מסך
הסוהרת לשעבר לשעבר אישיה גאן, בת 27, מתנשקת עם אהובה האסיר, השודד המורשע חורם ראזק, בן 29/צילום מסך, Mersyside police/Andrew Price

גאבאן הואשמה בהתנהגות בלתי הולמת בפומבי בין אפריל ליולי 2020 לאחר שניהלה מערכת יחסים מינית עם האסיר אלכס קוסון, היום בן 25. איישה גאן נשפטה ל-12 חודשי מאסר ב-2019 אחרי שניהלה יחסים אסורים עם קוראם ראזאק, שריצה 12 שנות מאסר בעקבות שוד שביצע. היא ניהלה איתו מספר שיחות אירוטיות וגם הבריחה עבורו תחתונים שאותם הסתירה בחזייה שלה.

כאשר החוקרים עשו חיפוש בחדר של גאן, הם מצאו שם תמונות שלה מתנשקת עם ראזאק כאשר היא לובשת את המדים של בית הסוהר שבו היא עבדה וכשהשניים נמצאים בתאו של ראזאק.

עוד באותו נושא
סוהרת נכנסה לכלא לאחר שניהלה רומן עם מספר אסירים

מחדל בבית הכלא: אסירים הבריחו חשפנית לתא וצילמו את החגיגה


ב"מירור" מדווחים שלא פחות מ-18 סוהרות בכלא בווילס הואשמו ברומנים אסורים עם אסירים ומדובר בתופעה שהולכת ומתפשטת. בין ינואר 2015 למרץ 2019, 32 סוהרים או סוהרות ואנשי צוות של בתי כלא פוטרו בבריטניה בגלל יחסים אסורים עם סוהרים. 19 מתוכן היו סוהרות שניהלו רומנים עם אסירים. שבעה מתוכם היו סוהרים שניהלו רומנים עם אסירות.

הסוהרת לשעבר לשעבר אישיה גאן, בת 27. Mersyside police/Andrew Price, צילום מסך
הסוהרת לשעבר לשעבר אישיה גאן, בת 27/צילום מסך, Mersyside police/Andrew Price
ג'ניפר גאבן הייתה כלואה במשך שמונה חודשים לאחר שנתפסה באקט מיני ושלחה תמונות נועזות לאסיר. WNS, צילום מסך
ג'ניפר גאבן הייתה כלואה במשך שמונה חודשים לאחר שנתפסה באקט מיני ושלחה תמונות נועזות לאסיר/צילום מסך, WNS
רות שמילו, בת 25, מואשמת בניהול מערכת יחסים 'לא הולמת' עם אסיר. משטרת צפון ויילס, צילום מסך
רות שמילו, בת 25, מואשמת בניהול מערכת יחסים 'לא הולמת' עם אסיר/צילום מסך, משטרת צפון ויילס
אליזה היבס הודתה בניהול שיחות מיניות עם אסיר ונגזר עליה מאסר של שישה חודשים. משטרת צפון ויילס, צילום מסך
אליזה היבס הודתה בניהול שיחות מיניות עם אסיר ונגזר עליה מאסר של שישה חודשים/צילום מסך, משטרת צפון ויילס
אמילי ווטסון קיבלה עונש מאסר של שנה לאחר שביצה אקט מיני עם אסיר בתא. משטרת צפון ויילס, צילום מסך
אמילי ווטסון קיבלה עונש מאסר של שנה לאחר שביצה אקט מיני עם אסיר בתא/צילום מסך, משטרת צפון ויילס

"יש להם את כוח העבודה הצעיר ביותר אי פעם. הם ממש רואים לוקחים ילדות היישר מהמכללה בגילי 18, 19, 20", הסביר סאמוורט, "שיש לך כוח עבודה צעיר ומאוד לא מנוסה ומנגד יש לך הרבה בחורים כלואים שיש להם משהו שהוא באמת מסוכן - זה נקרא קסם אישי וכריזמה".

ממשרד המשפטים הבריטי נמסר כי 31 קצינות באנגליה ובוויילס פוטרו מתפקידיהן בשל קשרים בלתי חוקיים עם אסירים מאז 2019. דובר שירות בתי הסוהר מסר: "הרוב המכריע של אנשי שירות בתי הסוהר חרוץ וישר. אבל אנחנו עושים יותר מתמיד כדי לתפוס ולהעניש את המספר הקטן שעובר על הכללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully