וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום יוגש נגד תושב השטחים שתקף נשים בשיבא - וחשף את איבר מינו

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 9:22

המשטרה הגישה הצהרת תובע נגד תושב השטחים בן 44, בגין תקיפה מינית של שתי נשים בחניון של בית החולים בשבוע שעבר. מעצרו הוארך עד יום שישי, והפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום

בווידאו: פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן עשר ביפו/מערכת וואלה NEWS

המשטרה הגישה היום (שלישי) הצהרת תובע נגד תושב השטחים בן 44, בגין תקיפה מינית של שתי נשים בחניון של המרכז הרפואי שיבא תל השומר שברמת גן בשבוע שעבר.

מחקירת המשטרה עלה כי במקרה אחד החשוד חיבק בחוזקה את הקורבן, נצמד אליה והפיל אותה לקרקע תוך מאבק עיקש, ובמקרה אחר חשף את איבר מינו בפני אישה שהגיעה לרכבה. מעצרו הוארך עד יום שישי, והפרקליטות צפויה להגיש נגדו כתב אישום.

בית החולים שיבא תל השומר, מאי 2015. ראובן קסטרו
בית החולים שיבא/ראובן קסטרו

מהנהלת המרכז הרפואי שיבא נמסר לפני כשבוע כי "בזכות תושייתה של העובדת היא הצליחה להבריח את התוקף, ולהזעיק את אנשי הביטחון. פעולה מקצועית ומהירה של מחלקת הביטחון יחד עם משטרת ישראל, הביאה למעצרו של החשוד, אשר נלקח לתחנת המשטרה. אנו נמשיך ללוות את העובדת ככל שיידרש".

לפני כחודש, כתב אישום הוגש נגד בחור בן 27, החשוד כי ביצע מעשים מגונים בקטינה, שעלתה לרכבו לאחר שהציע לה טרמפ לכיוון ירושלים. על פי האישום, לאחר שנענתה להצעתו ונכנסה לרכב, החל הנאשם לשאול את הנערה שאלות אישיות, לרבות בעניין גילה והיא השיבה לו כי היא בת 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully