וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני חשוד שתקף אישה וביצע בה מעשה מגונה בחניון בבי"ח במרכז

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 23:48

החשוד, תושב השטחים בעל אשרת שהייה בארץ, נתפס בחניון בית החולים לאחר שתקף את האישה. הוא הועבר לחקירה ומחר יובא לדיון הארכת מעצר

בווידאו: פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן עשר ביפו/מערכת וואלה NEWS

בן 44, תושב השטחים ובעל אישור שהייה, נעצר היום (שני) בחשד שתקף אישה וביצע בה מעשה מגונה בחניון בית החולים שיבא תל השומר ברמת גן. המשטרה הגיעה לזירה וביצעה סריקות נרחבות אחר החשוד בחניון, וזמן קצר לאחר מכן הוא נתפס ונעצר. הוא הועבר לחקירה משטרתית ומחר יובא לדיון בהארכת מעצרו.

מהנהלת המרכז הרפואי שיבא נמסר: לפני מספר שעות התרחש אירוע תקיפה של עובדת במגדל החנייה המרכזי. בזכות תושייתה של העובדת היא הצליחה להבריח את התוקף, ולהזעיק את אנשי הביטחון. פעולה מקצועית ומהירה של מחלקת הביטחון יחד עם משטרת ישראל, הביאה למעצרו של החשוד, אשר נלקח לתחנת המשטרה. אנו נמשיך ללוות את העובדת ככל שיידרש.

מרכז הלב בבית חולים שיבא תל השומר, 8 ביולי 2020. ראובן קסטרו
תקף וביצע מעשה מגונה בחניון בית החולים/ראובן קסטרו

לפני כחודש, כתב אישום הוגש נגד בחור בן 27, החשוד כי ביצע מעשים מגונים בקטינה, שעלתה לרכבו לאחר שהציע לה טרמפ לכיוון ירושלים. על פי האישום, לאחר שנענתה להצעתו ונכנסה לרכב, החל אלירן - שכרגע שם משפחתו אינו מותר לפרסום, לשאול את הנערה שאלות אישיות, לרבות בעניין גילה והיא השיבה לו כי היא בת 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully