וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגע בגופה, צילם וגזר תלתל משערה": בן 27 מואשם במעשים מגונים בקטינה

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 14:59

על פי האישום החשוד הציע טרמפ לנערה כשנהג באזור צומת תפוח. לאחר שעלתה לרכבו, החל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני, ולגעת בגופה ללא הסכמתה תוך שהיא נצמדת לדלת המושב בנסיון להתרחק ממנו. באחת העצירות הצליחה הקטינה להימלט מהאוטו. הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים

בווידאו: שוטרי מחוז צפון עצרו חשוד שעקב אחרי צעירה והטריד אותה מינית/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד בחור בן 27, החשוד כי ביצע מעשים מגונים בקטינה, שעלתה לרכבו לאחר שהציע לה טרמפ לכיוון ירושלים. על פי האישום, לאחר שנענתה להצעתו ונכנסה לרכב, החל אלירן - שכרגע שם משפחתו אינו מותר לפרסום, לשאול את הנערה שאלות אישיות, לרבות בעניין גילה והיא השיבה לו כי היא בת 15.

בהמשך, החל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני, בין היתר שאל האם קיימה יחסי מין, האם נוגעת בעצמה ושאלות אודות ידיעותיה על איבר המין הגברי והאם היא שומרת נגיעה - לכך השיבה הקטינה בחיוב. בתוך כך, במהלך הנסיעה נגע הנאשם בגופה של הנערה כמה פעמים מעל לבגדיה, ברגליה, בחזה וכן ליטף את שערה. הקטינה חששה מן הנאשם וניסתה להתרחק ממנו ככל יכולתה, תוך שהיא נצמדת לדלת מושב הנוסע, אך הנאשם לא חדל ממעשיו.

חשד לניסיון התאבדות בצומת תפוח, צעירה נפצעה באורח קל. TPS
"נגע בגופה כמה פעמים וביקש לגזור תלתל משערה". צומת תפוח/TPS

בשלב מסוים ביקש ממנה אלירן לחתוך תלתל משערה, על מנת "שתהיה לו מזכרת". בתגובה, השיבה הנערה כי אינה מעוניינת, אך זה התעלם מתגובתה, שלף סכין יפנית וניסה לחתוך תלתל משערה תוך כדי נהיגה.

משלא הצליח, הורה לקטינה לחתוך בעצמה, תוך שהוא אוחז בידה ומכוון אותה לתלתל באורך בו הוא חושק. בנוסף, צילם הנאשם את שערה של הקטינה בטלפון הנייד שברשותו. כשהתקרבו לאזור עירוני סמוך לירושלים, ניצלה הקטינה את העובדה שעצר ברמזור אדום באחד הצמתים ונמלטה מן הרכב. האישום מייחס לאלירן עבירה של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים, שלא בהסכמתה החופשית.בנוסף, הוגשה כנגד הנאשם בקשת מעצר עד תום ההליכים וכן בקשה לחילוט רכבו אשר שימש לביצוע העבירה. כתב האישום הוגש על ידי עורכת הדין דנה אלון מפרקליטות מחוז מרכז.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה
טרמפ. ShutterStock
"הציע לה לעלות לרכבו ושיקפיץ אותה לאזור ירושלים". (אילוסטרציה)/ShutterStock

לפני כשבועיים הורשע הסטנדאפיסט והשחקן כאמל אל חלבי בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 15, לאחר שהודה בביצוע העבירה. מחקירת המשטרה שהובילה להגשת כתב אישום עולה כי חלבי, שכיכב בעברו בתפקיד משנה בסדרה המצליחה "פאודה", ביצע מעשים מגונים בבת של ידידתו בעת שהתארח בביתן לפני כמה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully