וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא: שחקן פאודה הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינה

עודכן לאחרונה: 26.5.2024 / 17:33

כאמל אל חלבי, שכיכב בתפקיד משנה בסדרה המצליחה, ביצע מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 16, והודה בכך במסגרת עסקת טיעון. כעת בכוונת הפרקליטות לבקש מבית המשפט לגזור עליו 18 חודשי מאסר בפועל ותשלום של פיצוי כספי בסך 50 אלף ש"ח

טריילר "פאודה" עונה 4/yes

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע בשבוע שעבר את הסטנדאפיסט והשחקן כאמל אל חלבי בביצוע מעשים מגונים בנערה בת 15, לאחר שהודה בביצוע העבירה. הצדדים יציגו מחר (שני) לבית המשפט את כתב האישום המתוקן, לאחר שניהלו משא ומתן על פרטים נוספים בהסדר הטיעון.

אל חלבי הודה והורשע בעבירה של ביצוע מעשים מגונים בקטינה מתחת לגיל 16, וזאת בהתאם להסדר טיעון, לפיו פרטים נוספים יתוקנו בכתב האישום והצדדים יציגו אותו מחר בפני בית המשפט המחוזי בתל אביב. כעת בכוונת הפרקליטות לבקש מבית המשפט לגזור על אל חלבי 18 חודשי מאסר בפועל ותשלום של פיצוי כספי בסך 50 אלף ש"ח לנפגעת.

כאמל אל חלבי מתוך הסדרה פאודה. מתוך פאודה, YES, אתר רשמי
כאמל אל חלבי מתוך הסדרה פאודה/אתר רשמי, מתוך פאודה, YES

מחקירת המשטרה שהובילה להגשת כתב אישום, עלה כי אל חלבי, סטנדאפיסט ושחקן שכיכב בעברו בתפקיד משנה בסדרה המצליחה "פאודה", ביצע מעשים מגונים בבת של ידידתו בעת שהתארח בביתן לפני מספר חודשים. לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, הוא שוחרר למעצר בית וכתב אישום הוגש נגדו על ידי פרקליטות מחוז תל אביב בגין ביצוע מעשים מגונים בנערה.

פרקליטות מחוז תל אביב והסניגורית של אל חלבי, עורכת הדין יוליה סיאני, יציגו מחר כתב אישום מתוקן המייחס לו אישומים מקלים ביחס לכתב האישום המקורי שהוגש כנגדו תחילה. בהמשך בשלב הטיעונים לעונש, התביעה צפויה לדרוש עונש של 18 חודשי מאסר בפועל ופיצוי כספי בסך 50 אלף ש"ח לנפגעת. מנגד עורכת הדין סיאני שמייצגת את אל חלבי תטען לעונש של תשעה חודשי עבודת שירות.

מטעם עורכת הדין יוליה סיאני שמייצגת את אל חלבי נמסר: "מפאת כבודם של כלל המעורבים בפרשה ובמיוחד מתוך כבוד לקטינה, אין בכוונתי לשתף בפרטים נוספים על המקרה. יחד עם זאת, חשוב למרשי להדגיש כי זירת ההתרחשויות הנטענות שהייתה בביתה של המתלוננת ואמה כפי שעולה מחומר הראיות, לא הייתה סביבת גידול נורמטיבית לגידול קטינים, מה שהביא לטשטוש גבולות שהושלך כולו עליו שלא בצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully