וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן לוקח אחריות על ההופעה בעימות מול טראמפ: "אף אחד אחר לא אשם בזה"

עודכן לאחרונה: 6.7.2024 / 2:38

הראיון של נשיא ארצות הברית עם רשת ABC הוא ניסיון להראות שחוסר התפקוד שלו בעימות היה אירוע חריג שאינו מייצג את מצבו בשגרה, "זה היה אירוע לא טוב, אבל כזה שלא מהווה אינדיקציה למצב חמור", טען

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר הלילה (שבת) בראיון לרשת ABC כי התנהלותו בעימות עם דונלד טראמפ נבעה מכך שהוא היה "מותש" ומכך שהיה לו "ערב רע אחד". הראיון עם רשת ABC הפך בימים האחרונים לנקודת מפתח בנסיון של ביידן להראות שחוסר התפקוד שלו בעימות היה אירוע חריג שאינו מייצג את מצבו בשגרה. "זה היה אירוע לא טוב, אבל כזה שלא מהווה אינדיקציה למצב חמור", טען. "הייתי מותש ולא הקשבתי לאינסטינקטים שלי בכל הנוגע להכנה המוקדמת. היה לי ערב לא טוב", אמר ביידן.

ביידן לקח אחריות על התנהלותו במהלך העימות, "זה היה באשמתי. אף אחד אחר לא אשם בזה". הוא המשיך והסביר, "הייתי חולה. הרגשתי נורא. שאלתי את הרופאים אם עשו בדיקת קורנה כי הם ניסו להבין מה הבעיה. הם עשו בדיקה אבל היא היתה שלילית. פשוט היה לי צינון מאוד קשה".

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בבית הלבן בוושינגטון, 13 בדצמבר 2023. רויטרס, עיבוד תמונה
היה לו "ערב רע אחד". נשיא ארה"ב ג'ו ביידן/עיבוד תמונה, רויטרס

אמש, הנשיא ביידן כי איננו מתכוון לפרוש מהמרוץ לנשיאות: "לא אתן לעימות אחד למחוק שנים של עבודה. אנצח בבחירות".

כמה ימים לפני כן, ביידן הסביר את ביצועיו הגרועים בעימות הנשיאותי בשבוע שעבר בג'ט לג, ואמר לכתבים כי הוא "לא היה חכם במיוחד" בכך ש"נסע ברחבי העולם כמה פעמים" לפני המפגש מול יריבו הרפובליקני, דונלד טראמפ.

"לא הקשבתי לצוות שלי ואז כמעט נרדמתי על הבמה", סיפר ביידן בן ה-81 באירוע התרמה פרטי בווירג'יניה. "זה לא תירוץ אלא הסבר", הוסיף ביידן. לפי רשת ABC, ביידן אף התנצל על תפקודו ואמר שזה "קריטי" שהוא יזכה בבחירות החוזרות מול טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully