וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק בן 7 חודשים מת לאחר שנשכח ברכב סגור באשדוד

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 19:57

התינוק אותר מחוסר הכרה עם מכת חום ברחוב יהודה המכבי, ולאחר שנמצא במכונית הועבר לביתו, ופונה לבית החולים אסותא - שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

בווידאו: בן 3 מת לאחר שנשכח ברכב במועצה האזורית משגב/צילום: מד"א, עריכה: איתי עמרם

תינוק בן 7 חודשים, שככל הנראה שהה זמן ממושך ברכב סגור, אותר היום (חמישי) מחוסר הכרה ובמצב אנוש ברחוב יהודה המכבי באשדוד. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו לאחר שביצעו בו פעולות החייאה ממושכות.

"כשהגענו לבית ראינו את התינוק כשהוא מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. סיפרו לנו שהוא שהה זמן ממושך בתוך רכב סגור ולאחר שנמצא ברכב הוכנס לבית. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

ניידת מד"א. הדס פרוש, פלאש 90
תינוק אותר מחוסר הכרה לאחר שנשכח ברכב. (אילוסטרציה)/פלאש 90, הדס פרוש

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "שכחת ילדים ברכב היא אחת התופעות הקשות, אבל חשוב להבין שהיא יכולה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. לרוב שכחה ברכב מתרחשת בשל הסחת דעת, סטרס, עייפות או יציאה מהשגרה. אני קוראת להורים - אל תגידו לי זה לא יקרה, בסוף כל נסיעה פותחים את הדלתות האחוריות של הרכב לוודא שאף אחד לא נשאר, מתקשרים לבן או בת הזוג או מפעילים תזכורת בנייד לסוף הנסיעה. מתקינים ברכב מערכת חכמה למניעת שכחה המהווה מערך בטיחות נוסף".

לפני כשלושה חודשים ילד בן 3 מת לאחר שנשכח ברכב באשדוד. הוא חולץ כשהוא במצב אנוש, ללא הכרה וללא דופק. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא שבעיר, וכעבור כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully