וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באשדוד: ילד בן 3 מת לאחר שנשכח שעות ברכב

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 19:57

הפעוט אותר ברכב כשהוא מחוסר הכרה עם סימנים של מכת חום. צוות של מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסותא שבעיר כשהוא במצב אנוש. לאחר כמה שעות נאלצו לקבוע את מותו.

ילד בן 3 מת היום (שבת) לאחר שנשכח ברכב באשדוד. הוא חולץ כשהוא במצב אנוש, ללא הכרה וללא דופק. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא שבעיר, וכעבור כמה שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

מהמשטרה נמסר כי הסריקות אחר הילד החלו היום בסביבות השעה 15:00, זאת לאחר שהתקבל דיווח על כך שהוא נעדר משעות הצהריים. שוטרי תחנת אשדוד שערכו כאמור סריקות, הצליחו לאתר את הילד כשהוא נעול בתוך רכב חונה, אותו פרצו וחילצו את הילד כשהוא סובל ממכת חום ללא הכרה והוא פונה כאמור במצב אנוש. המשטרה חוקרת את הנסיבות שהובילו להיעדרותו ומותו הטראגי.

פראמדיק מד"א יואל קאהן סיפר: "הגענו למקום וראינו בתוך רכב פרטי, במושב האחורי ילד כבן 3 מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. בסיוע שוטרים שהיו במקום הוצאנו אותו מהרכב, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אנוש".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון (2013-2023) מתו 42 ילדים כתוצאה משכחה או הילכדות ברכב, מתוכם ארבעה מתו בשנת 2023.

אמבולנס של מד"א. מד"א
נקבע מותו של הילדשנשכח ברכב באשדוד. (אילוסטרציה)/מד"א

אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "שכחת ילדים ברכב היא אחת התופעות הקשות, אבל חשוב להבין שהיא יכולה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו. לרוב שכחה ברכב מתרחשת בשל הסחת דעת, סטרס, עייפות או יציאה מהשגרה. אני קוראת להורים - אל תגידו לי זה לא יקרה, בסוף כל נסיעה פותחים את הדלתות האחוריות של הרכב לוודא שאף אחד לא נשאר, מתקשרים לבן או בת הזוג או מפעילים תזכורת בנייד לסוף הנסיעה. מתקינים ברכב מערכת חכמה למניעת שכחה המהווה מערך בטיחות נוסף".

ביוני 2023, פעוטה בת שנה נשכחה ברכב בעכו ואותרה על ידי עוברי אורח, שהזעיקו את מגן דוד אדום. היא פונתה לבית החולים נהריה במצב אנוש, שם נקבע מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully