וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תמונה של הליכון: השער הביקורתי של האקונומיסט נגד ביידן

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 16:13

העיתון הפופולרי עם עמוד שער ביקורתי נגד נשיא ארה"ב, ובו מוצגת תמונה של הליכון עם חותם הנשיאות האמריקני עליו, כשלצידו הכותרת: "זו לא דרך לנהל מדינה". במאמר המערכת, שהוקדש לקריאה לביידן לפרוש מהמרוץ, נכתב: "היה מייסר לראות את ביידן מתקשה לזכור עובדות"

דיון נשיאותי ראשון ב-2024 באטלנטה ביידן טראמפ/רויטרס

השער של עיתון "האקונומיסט" שהתפרסם היום (חמישי) בביקורת חריפה נגד נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, ובו מוצג הליכון עם חותם הנשיאות האמריקני עליו, כשלצידו הכותרת: "זו לא דרך לנהל מדינה". מאמר המערכת הוקדש לקריאה לביידן לפרוש מהמירוץ לנשיאות, ובו אף נטען כי בעיתון קראו לביידן שלא להתמודד בשנית עוד בשנת 2022.

"היה מייסר לראות את ביידן מתקשה לזכור מילים ועובדות. חוסר היכולת שלו להוביל טיעונים מול יריב חלש היה מייאש. אי אפשר להאשים אותו בזה שכוחותיו אוזלים. אך הוא אשם בהתעקשותו, שמגובה על ידי משפחתו והאליטה הדמוקרטית, שהוא עדיין כשיר למשרה הקשה ביותר בעולם", נכתב.

השער של עיתון האקונומיסט נגד ביידן. האקונומיסט, צילום מסך
השער של עיתון האקונומיסט נגד ביידן/צילום מסך, האקונומיסט

בחודש מרץ האחרון הקדיש העיתון את עמוד השער למצב של ישראל בזירה הדיפלומטית הרקע המלחמה בעזה, ובתמונה נראה דגל ישראל התלוי על תורן שנשען על מקל רעוע, באמצע שממה, כשברקע נראות הריסות בניינים, ככל הנראה המרמזות על ההרס ברצועת עזה. הכותרת של אותו גיליון, הכתובה בגדול על התמונה היא: "ישראל לבד".

"ברגע של עוצמה צבאית, ישראל נראית פגיעה באופן משמעותי. אמריקה צריכה לעזור לה למצוא אסטרטגיה טובה יותר", נכתב. מהמאמר עלה החשש כי אם לא תושג הפסקת אש בין ישראל לחמאס, ישראל עלולה להיתקע במצב "העגום ביותר זה 75 שנות קיומה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
"ישראל לבד": השער של  שבועון החדשות הבריטי האקונומיסט, 21 במרץ 2024. ללא, אתר רשמי
"ישראל לבד": השער של שבועון החדשות הבריטי האקונומיסט, 21 במרץ 2024/אתר רשמי, ללא

לפני כשנה פרסם "אקונומיסט" מאמר שהתייחס למהפכה המשפטית, וטען כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "מסתכן בהריסת מורשתו". עוד נכתב במאמר כי "המהפכה המשפטית תערער את שלטון החוק ותחליש את הדמוקרטיה הישראלית". גם ב-2019 נתניהו הופיע בשער העיתון כשבכותרת נכתב "המלך ביבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully