וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיחה, בעטה והכתה: הגננת אילנה קובר הורשעה במאות מקרים של התעללות בפעוטות

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 16:04

קובר ניהלה גן ילדים באילת והתעללה ב-23 מתוך 26 הילדים בגן. היא תקפה אותם בדרכים שונות וגרמה להם נזק וכאב ממושך. היום היא הורשעה בכ-360 מקרי תקיפת קטינים וב-26 עבירות על התעללות בחסרי ישע

בווידאו: העיפה לרצפה, בעטה בראש וגררה מהשיער: הזוועה במעון באילת נחשפת/מערכת וואלה!

השופט אלון גביזון, מבית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע היום (ראשון), על פי הודאתה, את הגננת אילנה קובר בכ-360 מקרים של תקיפת קטין ו-26 עבירות של התעללות בקטין או בחסר ישע. במסגרת ההסדר עליו חתמו הצדדים, שאינו כולל הסכמות לעונש, הגישה עו"ד רננה לוי מפרקליטות מחוז דרום, כתב אישום מתוקן בו הודתה קובר.

מכתב האישום עולה כי קובר ניהלה גן ילדים בו היו 26 פעוטות בגילאים 9 חודשים עד לשלוש וחצי. קובר בהיותה אחראית על הפעוטות ביצעה מעשי התעללות גופנית ונפשית, ותקפה לכל הפחות ב-360 מקרים שונים 23 מתוך 26 ילדי הגן, זאת בעוד שכל ילדי הגן היו חשופים לאלימות הבלתי פוסקת מצידה כלפי חבריהם בגן. לאור האמור יוחסה לקובר התעללות נפשית בכל ילדי הגן.

אילנה קובר, גננת מאילת המואשמת בהתעללות בילדי הגן. ללא, אתר רשמי
אילנה קובר, גננת מאילת המואשמת בהתעללות בילדי הגן/אתר רשמי, ללא

קובר ניהלה את הגן, ולעיתים תכופות השתמשה באלימות כלפי הפעוטות. היא תקפה אותם בדרכים שונות, ובמקרים רבים תקפה תינוקות ופעוטות שלא תוך כדי טיפול בהם. היא ניגשה אליהם על מנת לתקוף אותם, שכשניכר שהם שקטים או עסוקים בענייניהם. קובר צבטה אותם, הכתה אותם, בעטה בהם, הטיחה ילדים אל הרצפה ואל הכסאות, הרימה פעוטות מיד אחת, האכילה בכוח, הרימה והזיזה בכוח אף כשישנו והטיחה אותם על המזרן, משכה כסא כשפעוט עמד עליו והעיפה את הפעוט לרצפה, חצתה את החדר כדי לתקוף פעוט שישב בכסא ועוד. קובר הסבה לפעוטות ולתינוקות שהותקפו כאב ולא פעם הם פרצו בבכי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הגן של אילנה קובר, אילת. יניב כליף
מאות מקרי זוועות התחוללו מאחורי קותלי הגן. הגן של אילנה קובר, אילת/יניב כליף

בחודש יוני אשתקד, פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום הנגד הגננת המתעללת אילנה קובר. יוחסו לה עבירות של התעללות בקטין ועבירות של תקיפת קטין וחסר ישע על ידי אחראי. כמו כן, הפרקליטות ביקשה לחלט את הנכס ששימש להפעלת הגן.

בכתב האישום תיארו באריכות ובפירוט רב את אופן ההתעללות בפעוטות ואת שיטות התנהגותה ופעילותה של קובר. "בכל המקרים הסבה קובר לפעוטות ולתינוקות שהותקפו כאב משמעותי והללו פרצו בבכי וקובר השאירה אותם לבכות. קובר ניהלה את הגן תוך שימוש תדיר באלימות כלפי הפעוטות, כשהיא משרה אווירה קשה של אלימות ופחד, ומנצלת את העובדה כי מדובר בפעוטות רכים שאינם יכולים להתגונן מפניה, ואינם מסוגלים לדווח ולהתלונן על מעשיה הנפשעים", נכתב באישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully