וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים לצוות המו"מ: "אם נתניהו מטרפד את העסקה - צאו לציבור ואמרו זאת"

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 19:11

על רקע חידוש המגעים לעסקת החטופים, קיימו המשפחות עצרת בת"א, בה האשימו את נתניהו בטרפוד המו"מ כדי להמשיך את המלחמה: "המשמעות היא רצח החטופים על ידי ממשלת ישראל". הם קראו לציבור להצטרף להפגנות: "מפילים את השלטון כדי להציל את החטופים והמדינה!"

"אל תתנו לנתניהו לטרפד עסקה": משפחות החטופים בהצהרה בת"א/רויטרס

משפחות חטופים התכנסו הערב (שבת) לעצרת בשער בגין בקריה בתל אביב כמדי שבוע במוצאי שבת. בעצרת זו דיברו נציגיהם על רקע חידוש המשא ומתן לעסקה, כפי שפורסם בוואלה, וההתחממות בלחימה בצפון הארץ. לאחר העצרת תתקיים ההפגנה של המשפחות ב-20:30.

"הבוקר התבשרנו שממשל ביידן פועל כדי לחדש את המשא ומתן לעסקה", פתחה אילה מצגר, כלתו של יורם שגופתו נמצאת בעזה. "לפי הדיווחים, הנושא שנותר במחלוקת היה ונשאר התחייבות ישראלית לסיום המלחמה. מה שעומד בינינו ובין יקירינו, היא אותה התעקשות של נתניהו לא לסיים את המלחמה כחלק מעסקה.

"המשמעות של המשך המלחמה היא רצח החטופים על ידי ממשלת ישראל! הדם על ידיכם! פעם אחר פעם נתניהו טרפד עסקאות ברגע האמת, כשהתרברב בקולו או באמצעות 'גורם מדיני', שלא יסכים לסיים את המלחמה. אסור לתת לנתניהו לטרפד את העסקה גם הפעם".

עינב צנגאוקר, הצהרת בני משפחות חטופים, שער בגין, 29 ביוני 2024. ללא, צילום מסך
"על צוות המו"מ לגלות לציבור אם נתניהו מטרפד את העסקה". עינב צנגאוקר בהצהרה, הערב/צילום מסך, ללא

עינב צנגאוקר, אמו של מתן השבוי בעזה, פנתה לשר הביטחון ולרמטכ"ל, אריה דרעי ולחברי צוות המו"מ, וקראה להם לא לאפשר לנתניהו לטרפד שוב את העסקה, ו"לצאת בהצהרות שיגרמו לחמאס להקשיח עמדות". היא הדגישה, "אם נתניהו מטרפד שוב את העסקה - צאו מיד לציבור ואמרו אמת. תשעה חודשים אחרי המחדל, הציבור מצפה מכם לצאת בפנים גלויות, ולומר: מי מונע את העסקה".

יפעת קלדרון, בת דודו של החטוף עופר קלדרון קראה לציבור להצטרף להפגנות להשבת החטופים: "נתניהו הפקיר, העם יחזיר! מפילים את השלטון כדי להציל את החטופים והמדינה. צאו לרחובות בדרישה להחזרת כל החטופים הביתה מיד, צאו לרחובות בהמוניכם כי אתם התקווה היחידה של החטופים והחטופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רה"מ בנימין נתניהו,דיון 40 חתימות, 24 ביוני 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
"המשמעות של המשך המלחמה היא רצח החטופים על ידי ממשלת ישראל". נתניהו/פלאש 90, חיים גולדברג

בימים האחרונים הציע ממשל ביידן ניסוחים חדשה לחלקים מההצעה לעסקה לשחרור החטופים והפסקת אש בין ישראל לחמאס, במאמץ לגשר על הפערים בין הצדדים ולהגיע להסכם - כך אמרו לוואלה שלושה מקורות שמעורים בנושא.

המאמץ האמריקני החדש מבוסס על ההצעה הישראלית שאושרה על ידי קבינט המלחמה הישראלי והוצגה על ידי הנשיא ביידן בנאום בחודש שעבר. הממשל האמריקני עדיין דוחף להסכם תלת-שלבי שיוביל לשחרור כל 120 בני הערובה הנותרים ול"שקט מתמשך" בעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully