וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נערכים לכך שהמציאות תשתנה": במרכז הרפואי לגליל מתכוננים למלחמה

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 13:23

מנהל בית החולים בנהריה, פרופ' מסעד ברהום, שיגר מכתב לעובדיו ובו התריע מפני אירוע מלחמתי בצפון שעשוי להיפתח ללא כל התרעה. "זמינות, נגישות ומיידיות אלו הם עקרונות שמוכרים לכולכם - אולם חשיבותם בעת הזו קריטית", כתב. בנוסף, טען שצברו ציוד רפואי, תרופות, ומזון

כטב"מ מטייל בשמי נהריה/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ברקע המשך ההסלמה בצפון הארץ והמתיחות ההולכת וגוברת לקראת מלחמה, מנהל בית החולים, המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ' מסעד ברהום, שלח הבוקר (חמישי) מכתב לעובדי בתי החולים ובו התריע כי אירוע מלחמתי בצפון עשוי להיפתח ללא כל התרעה. לפיכך, פנה פרופ' ברהום אל העובדים של בית החולים והדגיש כי אמנם רמת המוכנות של בית החולים גבוהה כבר כמעט תשעה חודשים ובקצב גבוה, אך נראה שנדרש למעט יותר.

פרופ' ברהום המשיך ואמר כי: "זמינות, נגישות ומיידיות אלו הם עקרונות שמוכרים לכולכם מזה זמן - אולם חשיבותם בעת הזו קריטית יותר. אנו נערכים לכך שהמציאות האזרחית סביבנו תשתנה וממנה תושפע גם יכולת העובדים להגיע או לחזור או לשמור על רצף משמרות סדור".

מסעד ברהום, רעיה שטראוס-בן-דרור וליאור לבנשטיין. רוני אלברט, המרכז הרפואי גליל,
מסעד ברהום, רעיה שטראוס-בן-דרור וליאור לבנשטיין/רוני אלברט, המרכז הרפואי גליל

ברהום גם התריע בפני מתכונת "אי בודד" וטען כי הם צברו מלאי רב של ציוד רפואי, תרופות, ומזון כדי להתמודד עם המצב למשך מספר ימים. לצד זאת, הוא גם הסביר לעובדים שלמרות שזו תקופת החופשות והבילוי - הוא הורה להנהלה לאפשר חופשות והיעדרויות בהיקף שלא יעלה על 33% מכל מחלקה, אגף או מדור בבית החולים.

"מוכנותנו תיבחן, וטוב שנהיה ערוכים לכך מבעוד מועד בכל ההיבטים. מודה לכם על איתנותכם, על היכולת המתמשכת שלכם לפעול בתנאים קשים וסומך עליכם שתהיו כאן כולכם במיטבכם, בעת ובמקום שנידרש לכם - והלוואי ולא נידרש. ברכות לחופש גדול, נטול אזעקות ויירוטים", סיכם ברהום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully