וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתי אבא יחזור? איפה המוחמדים עכשיו?": השאלות של הילדים שחזרו מהשבי

עודכן לאחרונה: 26.6.2024 / 14:49

עדי שהם, שהייתה בשבי החמאס בעזה עם ילדיה נווה ויהל במשך 50 ימים, ובעלה טל שהם עדיין חטוף בעזה כבר 264 ימים, שיתפה היום תמונה ובה מקבץ שאלות שילדיה שאלו אותה. בין היתר שאלו הילדים: "איך הם החליטו את מי להרוג ואת מי לחטוף? אמא, עכשיו אנחנו עומדים למות?"

טקס הנחת אבן הפינה לשכונת שיקמים בבארי/יניר יגנה

עדי שהם, שהיתה חטופה בעזה יחד עם שני ילדיה נווה בן ה-8 ויהל בת ה-4 במשך 50 ימים, ובעלה טל שהם עדיין חטוף בעזה כבר 264 ימים, שיתפה היום (רביעי) תמונה ובה מקבץ שאלות שילדיה שאלו אותה בחלוף הימים מאז ששוחררו במסגרת עסקת החטופים לפני כ-200 ימים.

"השאלות האלו הן שבריר מתוך היום יום שלנו", אמרה עדי. "ככה נראים חיינו כבר הרבה יותר מדי זמן, זו מציאות בלתי אפשרית. חייבים להחזיר את טל הביתה לילדינו הכואבים מגעגוע, זה הדבר האנושי, הראוי והדחוף ביותר".

בין היתר הילדים הקטנים שאלו את אמם: "מתי אבא יחזור? נפגוש שוב את המוחמדים? איפה הם עכשיו? איך הם החליטו את מי להרוג ואת מי לחטוף? אמא, עכשיו אנחנו עומדים למות? איך הרגו את סבא?"

השאלות של נווה ויהל שהם, שאביהם טל עדיין חטוף בעזה. דוברות קיבוץ בארי, אתר רשמי
השאלות של נווה ויהל שהם, שאביהם טל עדיין חטוף בעזה/אתר רשמי, דוברות קיבוץ בארי
נווה ויהל שהם ביום שחרורם מהשבי בעזה. דובר צה"ל
נווה ויהל שהם ביום שחרורם מהשבי בעזה/דובר צה"ל

קיבוץ בארי נמסר: "נווה ויהל נחטפו מקיבוץ בארי יחד עם אימם עדי וסבתם שושן, ושוחררו מהשבי לאחר 50 ימים. אביהם, טל שהם, חטוף בעזה כבר 264 ימים ולילות. עבור ילדים שהיו בשבי ודואגים כל כך לאבא, מכירים את הסכנה וחוסר האונים היומיומי - הזמן שעובר מרגיש כמו נצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully