וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגררים לטנדר באיומים: תיעוד רגעי האימה מחטיפתם של 3 השבויים שעדיין בעזה

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 19:23

הסרטון שפורסם לבקשת משפחות החטופים המתועדים בו, חושף את חטיפתם האכזרית של הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן. בתיעוד נראים המחבלים מעלים את החטופים, כשהם שותתי דם, ואז מאיימים עליהם במהלך הנסיעה, תוך קריאות שמחה. "כתב אישום חריף על ההפקרה"

הדרך לגיהינום: סרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן/מטה משפחות החטופים

משפחות החטופים פרסמו הערב (שני) את סרטון החטיפה של הרש גולדברג פולין, אור לוי ואליה כהן ב-7 באוקטובר. בסרטון נראים מחבלים גוררים בכוח את החטופים, כשהם שותתים דם, ומעלים אותם לטנדר, ומאוחר יותר נוסעים בו במהירות, תוך שהם מתעללים בהם.

הסרטון מתחיל כשהמחבלים נראים יורים לתוך המיגונית. מאוחר יותר הם נראים גוררים את החטופים לטנדר, כשהאחרונים מצליחים לעלות בקושי לרכב בשל פציעותיהם. מאוחר יותר נראים לוי וכהן שכובים על רצפת הטנדר, וגולדברג פולין נראה יושב בו, כשמעליהם גוהרים מחבלים חמושים. בשלב מסוים ידו של מחבל נראית מושכת בכוח בראשו של גולדברג פולין. בכל אותו זמן המחבלים צוהלים וצוחקים.

הרש גולדברג פולין, אור לוי, אליה כהן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
עדיין בעזה. שלושת החטופים המתועדים בסרטון/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

טל לוי, אחיו של אור לוי, סיפר כי "נחשפנו לסרטון בנובמבר וככה למדנו שאור נחטף בחיים". לדבריו, "מופעל מעט מדי לחץ על ממשלת ישראל". הוא מתח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שאמר אתמול בריאיון לערוץ 14, כי יהיה מוכן ל"עסקה חלקית". "כלומר שלושת החטופים בסרטון לא נכללים בעסקה שנתניהו מדבר עליה", הסביר.

"חייבים לדבר על עסקה שתכלול את כולם ולא עסקה חלקית. את הצעירים, הגברים, החיילים, הנשים, וכמובן את החללים והנרצחים", הדגיש. "ואם לממשלת ישראל יש כוונות אחרות שיצאו לציבור ויגידו שהם לא מתכוונים להחזיר את כולם. גם לנו מגיעות תשובות.

"אנחנו צריכים לדעת אם נראה את אור", אמר, וסיפר: "אלמוג הבן שלו חוגג יום הולדת 3 מחר. בלי אבא שנחטף, ובלי אמא, שנרצחה. זה הסיכוי היחיד של אלמוג למשפחה, אם יחזירו את אבא שלו מהשבי".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
אליה כהן מתוך סרטון החטיפה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
אליה כהן מתוך סרטון החטיפה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

שלושת החטופים נחטפו מ"מיגונית המוות", לאחר שנמלטו מפסטיבל הנובה ברעים. השלושה עדיין נמצאים בשבי חמאס. הרש גולדברג-פולין הגיע לפסטיבל ה"נובה" עם חברו הטוב ענר שפירא ז"ל, איתו הוא מצא מקלט במיגונית שכונתה, וממנה נחטף. ידו של הרש נקטעה במהלך המתקפה על המיגונית. בתאריך ה-24 באפריל פרסם חמאס סרטון של הרש מהשבי, שהיה לאות החיים הראשון שקיבלה המשפחה.

אור לוי הגיע לפסטיבל ה"נובה" בשעה 06:20 עם אשתו עינב ז''ל, 9 דקות לאחר מכן התחילה המתקפה ואור ועינב נכנסו גם הם ל"מיגונית המוות", שם נרצחה עינב וממנה אור נחטף לעזה. אליה כהן הגיע לפסטיבל ה"נובה" עם בת זוגו זיו עבוד, האחיין ובת הזוג של האחיין. כשהחלה המתקפה נמלטה הרביעייה ל"מיגונית המוות" בה נרצחו אחיינו של אליה ובת זוגו (של האחיין). מאותה המיגונית נחטף אליה וזיו זוגתו ניצלה כשנקברה תחת הגופות.

הרש גולדברג פולין מתוך סרטון החטיפה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
הרש גולדברג פולין מתוך סרטון החטיפה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים
אור לוי מתוך סרטון החטיפה. מטה משפחות החטופים, אתר רשמי
אור לוי מתוך סרטון החטיפה/אתר רשמי, מטה משפחות החטופים

"הסרטון הוא כתב אישום חריף על ההפקרה שנמשכת כבר 262 ימים", נמסר ממטה משפחות החטופים על התיעוד. הסרטון פורסם לבקשת משפחות גולדברג-פולין, לוי וכהן.


"ברגעים איומים אלו אנו רואים את פניו האמיתיות של הרוע. העולם חייב לראות את האכזריות הזו, לזעוק ולדרוש את שחרורם המיידי של בני הערובה שלנו", מסר בשפה האנגלית נשיא המדינה יצחק הרצוג, עם פרסום התיעוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully