וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן על עמידה בראש מפלגת ימין מאוחדת: "אני אולי האדם הטוב ביותר"

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 15:32

בפתיחת ישיבת סיעת ישראל ביתנו, ליברמן תקף את הצהרתו של נתניהו על "עסקת חטופים חלקית", "האיש מפטפט את עצמו לדעת. נשגב מבינתי מה הוא רוצה להשיג". יאיר לפיד גם ביקר את קידום חוק הגיוס, "עדת הכספים התכנסה היום לעוד חלוקת שלל. מצביעי הליכוד - בגדו בכם"

רה"מ נתניהו נכנס לאולפן הפטריוטים בערוץ 14/ערוץ 14

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן פתח היום (שני) את ישיבת הסיעה, והתייחס לחוסר התיאום בין רה"מ נתניהו לשר הביטחון גלנט. "לא ראיתי דבר כזה מעולם, ואני מבלה הרבה שנים בבית הזה", אמר. "שר הביטחון מפרסם הודעה עם מסר ברור, ובישיבת הממשלה בבוקר שאחרי - ראש הממשלה משחרר מסר הפוך לגמרי. כך אי אפשר לנהל מלחמה. האם אפשר להביא את ישראל לחוף מבטחים בצורה כזאת? התשובה היא לא. הממשלה הזאת צריכה לחלוף מן העולם מהר ככל האפשר".

עוד בנאומו, ליברמן שבמקרה של איחוד בין כמה מפלגות ימין, הוא ידרוש את המקום הראשון. "אני בנוי לאתגרים טוב יותר מכל אחד אחר. גם לטפל במשבר המדיני, ביטחוני וכלכלי צריך הרבה ניסיון וקור רוח - אני אולי הטוב ביותר להתמודד עם זה", קבע. ליברמן התייחס גם הוא לראיון שהעניק נתניהו אמש לערוץ 14, שם העלה את הרעיון של עסקת חטופים חלקית. "האיש מפטפט את עצמו לדעת. נשגב מבינתי מה הוא רוצה בכל הפטפוטים האלה להשיג. נתניהו מתפתל, משנה את דעתו ומהתל בכולם".

גם בפתיחת ישבת סיעת יש עתיד, ראש האופוזציה יאיר לפיד הטיח ביקורת ברה"מ נתניהו: "לפני זמן קצר פורסמה הודעה של ועדת החקירה הממלכתית לפרשת הצוללות. וכך נכתב בה על ראש הממשלה נתניהו: 'סיכן את ביטחון המדינה ופגע ביחסי החוץ ובאינטרסים כלכליים של מדינת ישראל'. נתניהו מסוכן לביטחון ישראל. כך בפרשת הצוללות, כך באסון הר מירון, כך בכל ההתנהלות שהובילה וגרמה לטבח השבעה באוקטובר. כך בניהול הכושל של המלחמה מאז, גם בצפון וגם בדרום", קבע לפיד.

"על 7 באוקטובר, היום הארור בתולדות המדינה, צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית, אבל הרבה לפני זה, נתניהו צריך ללכת הביתה. הוא מסוכן למדינת ישראל, הוא מסוכן לאזרחיה, מסוכן לחיי החטופים, הוא לא כשיר להיות ראש ממשלת ישראל".

לפיד המשיך והתייחס לקידום חוק הגיוס, במקביל לדחיית הפתור משירות מילואים. "ועדת הכספים התכנסה היום לעוד חלוקת שלל וביזה באמצע המלחמה. אזרחי ישראל הטובים הולכים למילואים, ועד שהם חוזרים מהמילואים, המושחתים האלה גונבים את כספם. מצביעי הליכוד- בגדו בכם. הנבחרים שלכם בגדו בכם. זה הכסף שלכם והוא לא יגיע אליכם. הוא הולך רק לחברים של סמוטריץ' וגפני, על הגב שלכם, על חשבונכם. חברי הכנסת של הליכוד שחברים בוועדת הכספים- אליהו רביבו ואלי דלל וחנוך מילבצקי ואתי עטיה, עד מתי תמשיכו לדפוק את הבוחרים שלכם? עד מתי תמשיכו לתת יד לחגיגת הביזה הזו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully