וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות החטופים שנרצחו אחרי הפגישה עם נתניהו: "קיומה של המדינה תלוי בהשבתם"

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 20:34

אחרי הביקורת, ראש הממשלה נפגש עם משפחות החטופים שנרצחו בירושלים, והתגובות מצידם חלוקות. "יצאתי עם תקווה גדולה", אמרה איילת סמרנו, אימו של יונתן שנרצח ונחטף אחרי שבילה בנובה. מנגד, אימו של תמיר אדר שנרצח ונחטף: "אני פחות עם תקווה, לא יצאנו עם משהו חדש"

משפחות החטופים אחרי שנפגשו עם נתניהו: "לא קיבלנו תשובות מספקות"/ללא קרדיט

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (ראשון) עם נציגי משפחות החטופים שנרצחו בשבי. השיחה נערכה בשני שלבים, כשהאחד מהם התרחש היום. כזכור, משפחות החטופים שמצאו את מותם בשבי, מתחו ביקורת חריפה על התנהלותו של ראש הממשלה סביב אותם משפחות, וסיפרו כי לא יצר איתם קשר כלל לאחר הודעת מות יקיריהם. הביקורת נבעה גם מאחר וראש הממשלה מיהר לשוחח ולהיפגש עם חטופים שחולצו מהשבי, בחיים, במבצעים הצבאיים האחרונים.

"אני יוכל להגיד שראש הממשלה דיבר על השמדת החמאס כהמשך קיומה של מדינת ישראל", אמר שרון שרעבי, אחיו של יוסי שרעבי שנרצח בשבי חמאס, ואלי שרעבי שנותר עדיין חי בשבי. "אנחנו אומרים שהמשך קיומה של מדינת ישראל תלוי בהשבת כל החטופים. 120 חטופים עדיין נמקים בשבי חמאס, גם החיים וגם החללים, וחייבים להשיב אותם כמה שיותר מהר. הזכות לקום מחדש במדינה המאוד חשובה לנו. כדי לשקם את כל אזרחי ישראל צריך שהחטופים יהיו בבית".

משפחות החטופים אחרי שנפגשו עם נתניהו: "לא קיבלנו תשובות מספקות". ללא קרדיט, אתר רשמי
"130 חטופים עדיין נמקים בשבי, גם החיים וגם החללים, וחייבים להשיב אותם כמה שיותר מהר"/אתר רשמי, ללא קרדיט

איילת סמרנו, אימו של יונתן סמרנו, שנרצח כבר ב-7 באוקטובר ותועד נחטף על ידי עוד אונר"א התבטאה גם כן. "אני לא יכולה לומר שקיבלנו תשובות מספקות", אמרה. "כי תשובות מספקות זה יהיה שכל החטופים ישובו לארץ. כל אחד יצא עם התחושות שלו. גם הפגישה הזאת היא פגישה של תיקון, כי העלנו בטענות על כך שעד היום לא דיברו איתנו ולא הקשיבו לנו. אני יצאתי עם תקווה גדולה ואני רוצה להאמין שמה שהובטח לנו יקוים. לא מעבר לזה".

"אני פחות עם תקווה", אמרה מנגד יעל אדר, אימו של תמיר אדר שנרצח בניר עוז וגופתו מוחזקת בעזה. "מה שהוא (נתניהו) אמר מבחינתו שכל ה-120 החטופים ישובו. על איך ומתי ואמירה על המשך הלחימה לא קיבלנו תשובה. אני חוששת לזמן שעוד ניפגש פה. העסקה תקועה באופן מוחלט, והצענו לו הסתכלות אחרת. חשוב לנו שוב לנסות להביא איזה שהוא הישג סביב החלטה הזאת. מקווה שהכפפה הזאת תורם. מעבר לזה לא יצאנו עם משהו חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully