וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הביקורות: נתניהו ייפגש עם משפחות של חטופים שנרצחו בשבי

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 13:13

השיחה תיערך בשני סבבים, כשהראשון יהיה השבוע. הצעד מגיע לאחר שנמתחה ביקורת על התעלמותו של נתניהו מהמשפחות, שסיפרו כי לא התקשר אליהן מאז ההודעות על מותם של יקיריהם, בעוד הוא פוגש ומשוחח בתוך זמן קצר עם חטופים שחולצו בחיים מהשבי ומשפחותיהם

ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגש מרגש בבית החולים שיבא עם נועה ארגמני ובני משפחתה/מערכת וואלה

משפחות של חטופים שנרצחו בשבי בעזה קיבלו היום (שלישי) עדכון מקציני הקשר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מזמין אותם לפגישה. השיחה תיערך בשני סבבים, כשהראשון יהיה השבוע. הצעד מגיע לאחר שנמתחה ביקורת על התעלמותו של נתניהו מהמשפחות, שסיפרו כי לא התקשר אליהן מאז ההודעות על מותם של יקיריהם, בעוד הוא פוגש ומשוחח בתוך זמן קצר עם חטופים שחולצו בחיים מהשבי ומשפחותיהם.

חגית ורובי חן, הוריו של החלל החטוף סמ"ר איתי חן, אמרו לוואלה כי "אנו שמחים שראש הממשלה הסכים להיפגש עם קבוצה חשובה זו שגדלה לצערינו כל שבוע. מאחלים שייתן לנו אמירה ברורה שהוא יעשה את הכל להחזיר את כל 120 החטופים ולא יהיו עוד משפחות רון ארד, הדר גולדין או אורון שאול". קודם להזמנה פנו משפחות לגל הירש בבקשה שיסייע לתאם פגישה כזו.

הצהרת נתניהו בבית החולים שיבא, 8 ביוני 2024. צילום: תומר אפלבאום, עיבוד תמונה
רה"מ בנימין נתניהו/עיבוד תמונה, צילום: תומר אפלבאום

אחרי מבצע ההירואי שבמהלכו חולצו בחיים החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר ז'אן, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו (40), העבירו קרובי משפחות של חטופים שנרצחו בשבי ביקורת על התנהלותו של נתניהו. "כשהסוף רעף ראש הממשלה לא בא. הוא גם לא מתקשר", כתב בפייסבוק אבי, שבתו נועה מרציאנו נרצחה בשבי.

יונתן שימריז, אחיו של אלון שהצליח לברוח מידי שוביו ונורה למוות על ידי אש צה"ל, כתב אף הוא פסוט ביקותרי נגד נתניהו: "ברוכה (אני דאגתי שיעברו מיליונים לחמאס כל שנה כי ראיתי בו נכס אסטרטגי וביחד עם חבורת הטמבלים שמקיפים אותי הפקרנו אותך ב-7.19 ובאותו יום לקח לי חצי יום להתאפס על צמי י והיום אני אצלך תוך רבע שעה... שמתי את החיים שלך ב-50:50 ומזל שזה הצליח כי אחרת המשפחה שלך הייתה מקבלת רק מכתב) השבה".

יצוין כי ראש הממשלה לא ביקר או שוחח עם משפחות החטופים שנרצחו בשבי חמאס בחודשים האחרונים וגם לא נפגש עם חטופות ששבו מהשבי וגם מסרב לפגוש משפחות חטופים שאינם מפורום הגבורה הימני כבר חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully