וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של תמיר אדר: "הוא נחטף חי - אם המדינה הייתה מתפקדת הוא היה ניצל"

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 15:00

יעל אדר כתבה כי בנה נחטף כשהוא פצוע, ונרצח כשהוא בעזה בהיעדר טיפול רפואי מיידי. "לכולם נוח לכתוב - נרצח ביום 7.10 - כאילו זה קרה ברגע אחד ולא ניתן היה להציל אותו". בנוסף קראה לשחרור החטופים החיים עכשיו, "לפני שגם להם יהיה מאוחר מדי"

בווידאו: תושבי ניר עוז מגיעים לביתם הזמני בקרית גת/יותם רונן

יעל אדר, שהתבשרה אתמול (שישי) על מותו של בנה תמיר אדר, שהוגדר כחטוף מאז מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר, פרסמה היום פוסט בפייסבוק שבו כתבה כי בנה לא נרצח בבוקר שבת השחורה כפי שעודכנה - אלא נחטף בעודו חי ונרצח בעזה.

"תמיר נפצע קשה כשהגן על משפחתו והקהילה, בהיעדר הגנה על היישוב", כתבה. "תמיר נחטף בעודו פצוע וחי, ונרצח בהיעדר טיפול רפואי מיידי. ההודעה על הירצחו ביום 7.10 מפלחת את הגוף והנפש וממעיטה מגודל המחדל. לא אפסיק לספור את הימים לעצמי - עד שנשיב את תמיר לקבורה באדמת ישראל. תמיר נרצח והוא עדיין שם. תם ולא נשלם - חייבים להשיבו".

יעל אדר, אמו של תמיר הדר, אחרי הפגישה עם רה"מ בקריה. 19.12.2023. אורי סלע
"אילו המדינה היתה מתפקדת - המחדל הזה לא היה קורה". יעל אדר/אורי סלע
תמיר אדר, בן 38 מניר עוז, נרצח במלחמת חרבות ברזל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"הוא נרצח - והוא עדיין שם". תמיר אדר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"זה המחדל שהיה", הוסיפה. "לכולם נוח לכתוב - נרצח ביום 7.10 - כאילו זה קרה ברגע אחד שתמיר לא הרגיש ולא ניתן היה להצילו. אילו המדינה הייתה מתפקדת תמיר היה ניצל. אילו המדינה היתה מתפקדת המחדל הזה לא היה קורה. אני אמשיך לספור את הימים והשעות והדקות עד שתמיר יובא לקבורה ראויה ומכבדת את אישיותו ומסירותו לעולם הזה".

בנוסף קראה לעשות הכל כדי לשחרר את כל החטופים החיים: "לשחרר אותם עכשיו - לפני שגם להם יהיה מאוחר מדי ואז יכתבו: 'נרצח ביום 7.10'. אנחנו הפסדנו את הדבר היקר ביותר. אל תתנו למשפחות האחרות להפסיד את יקיריהם".

אתמול פורסם כי תמיר אדר, תושב ניר עוז בן 38 שהוגדר עד כה כחטוף, נרצח וגופתו מוחזקת בעזה. סבתו, יפה אדר, נחטפה ושוחררה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully