וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון מוכתר מפתח תקווה הוא הישראלי שנרצח בפיגוע בקלקיליה

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 21:42

מוכתר נורה למוות ברכבו, באמצעותו נכנס לעיר הפלסטינית בה נהג לערוך קניות של פירות וירקות. לאחר שנרצח, רכבו הוצת. מחקירה ראשונית עלה כי היה מוכר לסוחרים בעיר הפלסטינית

כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמנון מוכתר, תושב פתח תקווה, הוא הישראלי שנרצח הבוקר (שבת) ברכבו בקלקיליה במה שלדברי גורמים בצה"ל מסתמן כפיגוע על רקע לאומני. החקירה נמשכת, כלל הכיוונים נבדקים.

מוכתר נורה למוות ברכבו, שהוצת לאחר הירצחו. מחקירה ראשונית עלה כי היה מוכר לסוחרים בעיר הפלסטינית, בה נהג לערוך קניות של פירות וירקות. על פי תמונות מהזירה, לאחר שנורה רכבו הוצת ורישיון הנהיגה שלו נלקח.

נרצח בפיגוע בקלקיליה. אמנון מוכתר מפתח תקווה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נרצח בפיגוע בקלקיליה. אמנון מוכתר מפתח תקווה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמנון מוכתר מפתח תקווה עם אשתו אתי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמנון מוכתר מפתח תקווה עם אשתו אתי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמנון מוכתר מפתח תקווה עם אשתו אתי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמנון מוכתר מפתח תקווה עם אשתו אתי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד עלה מפרטים ראשוניים כי מוכתר נכנס לעיר הבוקר דרך מעבר אליהו. בקלקיליה כמו גם בערים פלסטיניות נוספות באיו"ש אין מחסום בידוק לבאים לעיר, אולם קיים שילוט במרחב האוסר על ישראלים להיכנס לשטח A.

הגזרה בקלקיליה רותחת בימים האחרונים, לאחר שאמש חוסלו בה לפני שני מחבלי ג'יהאד אסלאמי. לוחמי יחידה 33 במשטרה, בשיתוף כוחות צה"ל ובהכוונת שב"כ, ביצעו ניסיון מעצר של שני מחבלים, מהג'יהאד האסלאמי וחמאס, באזור קלקיליה. במהלך המעצר נפתחה אש לעבר הכוחות שהשיבו באש וחיסלו את המחבלים. אקדחים נתפסו על השניים, כשלפי הערכות אחד מהמחבלים שחוסלו תכנן לבצע פיגוע בטווח הזמן המיידי.

כוחות צה"ל שהו בעיר כ-14 שעות, בעת שאחד המחבלים התחבא בבית החולים בעיר. כמו כן, לאחר כחודש וחצי, חוסלה תשתית טרור שמנתה כ-30 פעילים. מתחילת המלחמה, התבצעו 350 פעולות צה"ל בקלקיליה וחמישה מבצעים חטיבתיים. במהלך הפעולות, חוסלו יותר מ-40 מחבלים.

אזרח ישראלי נרצח בקלקיליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אזרח ישראלי נרצח בקלקיליה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש נקבע מותו של משה דעדוש, אזרח ישראלי מקרית אונו שנשדד באלימות בקלקיליה. מפרטי החקירה עולה כי דעדוש נשדד מרכבו והושלך לכביש בעת שנכנס לקלקיליה, דעדוש התעשת וניסה לעצור רכבים בצד הדרך ובמהלך נסיעה של עובר אורח שחילץ אותו משם לקה בליבו והתמוטט, הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא אך למרות מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

בחודש שעבר, אחרי חודשים של סגר נושם, נפתח מחדש מחסום ג'נין לכניסת ישראלים לתוך העיר, כחלק מניסיונות של הדרג המדיני ביטחוני בכלל ובפיקוד מרכז בפרט להפחתת המתיחות באי"וש באמצעות שגשוג כלכלי ומסחר. על אף שבאופן רשמי הכניסה אסורה, מידי סופשבוע היו נכנסים לעיר אלפי ערבים ישראלים לקניות וסידורים לרכב ולבית, כמו ג'נין, גם הערים קלקיליה, שכם ועוד נותרו מוקדי משיכה לישראלים, על אף המלחמה ברקע והמתיחות בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully