וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: אזרח ישראלי נרצח בקלקיליה

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 10:42

אזרח ישראלי נרצח לאחר שנכנס עם רכבו לקלקיליה. על פי תמונות מהזירה, לאחר שנורה רכבו הוצת ורשיון הנהיגה שלו נלקח. צה"ל אישר את פרטי המקרה, כשהרקע לאירוע עדיין בחקירה וכלל הכיוונים נבדקים. אזרח נוסף, משה דעדוש, נשדד באלימות בקלקיליה בחמישי - לקה בליבו ומת

כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אזרח ישראלי נרצח הבוקר (שבת) לאחר שנכנס עם רכבו לקלקיליה. על פי תמונות מהזירה, האזרח נורה למוות, רכבו הוצת ורשיון הנהיגה שלו נלקח. צה"ל אישר את פרטי המקרה, ומסר כי נסיבות האירוע נבדקות. "כוחות צה"ל פועלים כעת במרחב קלקיליה, לאחר שנקבע מותו של אזרח ישראלי, זמן קצר לאחר שנמצא ירוי במרחב", נכתב. "כוחות צה"ל ומשטרת ישראל חוקרים את נסיבות האירוע".

גורם ביטחוני מאשר כי החל מקבלת הידיעה על פציעתו של הישראלי, פעלו קציני המנהל האזרחי במפקדת תיאום וקישור אפרים מול מנגנוני הביטחון הפלסטינים, במטרה לשמור על ביטחונו של הישראלי. החל מאשפוזו בבית החולים ובמהלך העברתו לשטח ישראל - הוא אובטח בידי מנגנוני הביטחון הפלסטינים.

מפרטים ראשוניים עולה כי הישראלי שנרצח בקלקיליה נכנס לעיר הבוקר דרך מעבר אליהו. בקלקיליה כמו גם בערים פלסטיניות נוספות באיו"ש כידוע אין מחסום בידוק לבאים לעיר, יחד עם זאת קיים שילוט במרחב האוסר על ישראלים להיכנס לשטח A. הרקע לאירוע עדיין בחקירה, כלל הכיוונים נבדקים.

אזרח ישראלי נרצח בקלקיליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יום לפני חוסלו מחבלים באזור. הרכב שהוצת על פי הדיווחים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ציר זמנים:

  • 07:51: התקבל עדכון על אירוע ירי באזרח ישראלי יהודי בעיר קלקיליה. בעקבות הירי, נפצע באורח אנוש והובל לבית החולים הממשלתי בקלקיליה לטיפול רפואי .
  • 08:50: בפעילות קציני המנהל האזרחי, הועבר הפצוע על ידי הסהר האדום לאמבולנס ישראלי במוצב 422.
  • 08:58: נקבע מותו של האזרח.
sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמבלונס בזירת הירי בקלקיליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אמש נקבע מותו של משה דעדוש שנשדד באלימות בקלקיליה. אמבולנס בזירת הירי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הוציא הודעה בה פירט על האירוע שהתרחש הבוקר. "בשעה האחרונה התקבל במת"ק אפרים עדכון על ירי באזרח ישראלי יהודי בעיר קלקיליה", נכתב. "הוא פונה לקבלת טיפול ראשוני בבית החולים הממשלתי בעיר. בפעילות קציני המנהל האזרחי, הועבר הישראלי לפני דקות אחדות לאמבולנס של מד"א במוצב 422".

הגזרה בקלקיליה רותחת בימים האחרונים, לאחר שאמש חוסלו בה לפני שני מחבלי ג'יהאד אסלאמי. לוחמי יחידה 33 במשטרה, בשיתוף כוחות צה"ל ובהכוונת שב"כ, ביצעו ניסיון מעצר של שני מחבלים מהג'יהאד האסלאמי באזור קלקיליה. במהלך המעצר נפתחה אש לעבר הכוחות שהשיבו באש וחיסלו את המחבלים. אקדחים נתפסו על השניים, כשלפי הערכות אחד מהמחבלים שחוסלו תכנן לבצע פיגוע.

כוחות צה"ל פועלים בקלקיליה לאחר רצח אזרח ישראלי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כוחות נרחבים פועלים באזור. רכבי צה"ל בקלקיליה הבוקר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש נקבע מותו של משה דעדוש, אזרח ישראלי מקרית אונו שנשדד באלימות בקלקיליה. מפרטי החקירה עולה כי דעדוש נשדד מרכבו והושלך לכביש בעת שנכנס לקלקיליה, דעדוש התעשת וניסה לעצור רכבים בצד הדרך ובמהלך נסיעה של עובר אורח שחילץ אותו משם לקה בליבו והתמוטט, הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא אך למרות מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

חקירת השוד הוטלה על מחוז ש"י במשטרה, זאת כאשר האירוע מוגדר כפלילי ומשכך המשטרה היא זו שתוביל את החקירה ולא שב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully