וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מהקמת הממשלה: נפתלי בנט מוביל בסקרי ההתאמה לראשות הממשלה

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 22:24

ראש הממשלה לשעבר, שרמז על חזרה לחיים הפוליטיים, מנצח בגדול בשאלת ההתאמה לתפקיד. נתניהו וגנץ בתיקו, יאיר לפיד עדיין נשרך מאחור. רוב הציבור לא רוצה לראות את המפלגות החרדיות בממשלה לאחר הבחירות, ואיזה ציון ניתן לתפקודו של שר החינוך יואב קיש?

בני גנץ קורא לקיים בחירות בספטמבר/מערכת וואלה!

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מוביל בסקרים באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה, כך פורסם הערב (שישי) בחדשות 12. בנט, שרמז על חזרה לחיים הפוליטיים, מוביל עם 36% התאמה לתפקיד מול 28% של ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו. נפתלי בנט מוביל גם על בני גנץ, כש-27% מהציבור מעדיף אותו בתפקיד ראש הממשלה אל מול 25% שבחרו ביו"ר המחנה הממלכתי.

בסקר שהוצג באולפן שישי הראו כי הציבור חלוק בין בני גנץ לבנימין נתניהו - כש-32% בחרו בכל אחד בהתאמה לראשות הממשלה. לנתניהו עדיין יש יתרון על יאיר לפיד, עם 33% מהציבור שמעדיף אותו בתפקיד ראש הממשלה על פני יו"ר יש עתיד.

נפתלי בנט עם הראל אורן הרבש״צ של קיבוץ רעים. naftalibennett, צילום מסך
יחזור לתפקיד? נפתלי בנט עורך סיור עם הרבש"צ של קיבוץ רעים/צילום מסך, naftalibennett

בסקר גם הוצגה השאלה - איזה ממשלה צריכה לקום אחרי הבחירות? 56% מהנשאלים ענו בלי מפלגות חרדיות, ו-30% ענו עם מפלגות חרדיות. בהקשר הביטחוני, הציבור נשאל בסקר האם ניתן להגיע ל"ניצחון מוחלט" מול חמאס - 51% ענו כי לא ניתן ו-36% ענו שניתן להגיע.

בעקבות סיום שנת הלימודים, נשאלו בסקר "איזה ציון אתה נותן לשר החינוך, יואב קיש?" - 45% ענו גרוע ו-23% ענו טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully