וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער קפץ על רימון, השחקן חטוף בעזה: מאז 7 באוקטובר קבוצת 'שועלי כפר עזה' בהרכב חסר

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 22:33

לפני שנה, 'שועלי כפר עזה' השיגה ניצחון סוחף באליפות שער הנגב, רבים מהפרצופים המחוכים שבתמונה לא ישובו לחייך עוד לעולם. "האימפריה עוד תחזור, אבל לפני כן צריך להחזיר את גלי וזיו ברמן ואת כולם - עכשיו"

בווידאו: תושבי כפר עזה ביקרו ביישוב ההרוס: "לא נשתקם כל עוד החטופים בעזה" 07.01.24/אבי רוקח

העיתונאי ותושב העוטף רון טוביה, העלה הערב (רביעי) לחשבון ה-X שלו, תמונה שמחה מלפני שנה, שמאז דבקו בה גם זכרונות עצובים, "'שועלי כפר עזה' זוכה באליפות שער הנגב לאחר 7 שנות בצורת. כמה נעים להיזכר, כמה עצוב לראות חיוכים שלא יחייכו יותר לעולם", כתב. "האימפריה עוד תחזור, אבל לפני כן צריך להחזיר את גלי וזיו ברמן ואת כולם - עכשיו".

קבוצת הכדורגל, שועלי כפר עזה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"כמה נעים להיזכר, כמה עצוב לראות חיוכים שלא יחייכו יותר לעולם". קבוצת הכדורגל 'שועלי כפר עזה' באליפות שער הנגב לפני כשנה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יונתן שימריז, אחיו של החטוף אלון שימריז שנורה למוות בשוגג על ידי צה"ל, שיחק גם הוא ב'שועלי כפר עזה'. הוא הגיב לציוץ והצטרף עם זיכרונות משלו. "השוער, נטע, קפץ על רימון והציל את ארוסתו, מאחורי גלי ברמן שחטוף ודמארי שאחותו אמילי עדיין חטופה. ינאי בלבן איבד את אביו, אופיר ראש המועצה וטל, מפקד כיתת הכוננות שמאחוריו נרצחו שניהם. הבחור הגבוה שמחבק שני חברים איבד שני הורים ואח קטן, לירן, זה שבלי חולצה, איבד את אביו".

את הציוץ הוא סיכם במילים, "חרא עלינו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully