וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חגגו את הרצח שלה": הורי הקצינה שנרצחה בפיגוע נאבקים למנוע ממשפחת המחבל אישורי כניסה לישראל

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 21:54

הוריה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב יחד עם שלושה קצינים נוספים, פנו במכתב לשר הפנים ארבל, בקריאה למנוע את שדרוג המעמד של משפחת המחבל שרצח את בתם. "אנחנו פונים אליך בשם שיר ובשם מאות קורבנות הטרור, אל תיתן להם לחגוג שוב"

מאות השתתפו בהלוויית סגן שיר חג'אג', שנדרסה למוות בפיגוע בירושלים/צילום: גדעון צנטנר, עריכה: ורד לידני

מירב והרצל חג'אג', הוריה של סגן שיר חג'אג' שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב ב-8 בינואר 2017, ומראשי פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור, פנו במכתב לשר הפנים, משה ארבל, בקריאה למנוע את שדרוג המעמד של בני משפחת המחבל שרצח את בתם שיר ושלושה קציני צה"ל נוספים.

"אנו פונים אליך בבקשה לעצור את שדרוג המעמד של בני משפחת המחבל שרצח את בתנו סגן שיר חג'אג'", כתבו ההורים השכולים במכתבם לשר. "זאת בעקבות הצעת חוק שהגיש ח"כ עמית הלוי (חוק שיר חג'אג') שאמורה לתת לך את הכלים לבטל את האישורים שלהם כיום על בסיס נימוק ההרתעה".

סגן שיר חג'אג' והוריה. באדיבות המשפחה
"משפחת המחבל חגגה את הרצח של שיר שלנו". סגן שיר והוריה/באדיבות המשפחה

הפנייה מגיעה על רקע מאבק משפטי שמנהלים בני הזוג חג'אג' מזה כשבע שנים נגד בני משפחת המחבל. "לאחר הרצח של בתנו שיר חג'אג', שירה צור, יעל יקותיאל וארז אורבך בזמן שביקרו בטיילת ארמון הנציב במסגרת קורס קצינים, הוציא שר החוץ דאז, אריה דרעי, צווים המונעים את חידוש אישורי השהייה של כ-20 מבני משפחת המחבל, ממשפחת קונבר מנגאבר מוכבר", מזכירים ההורים במכתב. "במשך כשבע שנים ניהלנו מולם מאבקים בבית המשפט השלום ואחר כך במחוזי, שם השופטת שלחה אותנו לתקן את הוראת השעה, וזה מה שעשינו בעזרתו של חה"כ עמית הלוי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שיר חג'אג', הרוגה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בירושלים. ינואר 2017. באדיבות המצולמים
סגן שיר חג'אג'/באדיבות המצולמים

לדברי ההורים, הצעת החוק שיזמו עברה כבר בקריאה טרומית ותידון בהמשך בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת. "בימים האחרונים נודע לנו שבני המשפחה הגישו בקשה לשדרוג מעמדם", הם מוסיפים. "אנו פונים אליך בשם בתנו שיר הי"ד ובשם מאות קורבנות הטרור בבקשה למנוע את השדרוג הזה. משפחת המחבל חגגה את הרצח של שיר שלנו ושל שלושה קצינים נוספים. אל תיתן להם לחגוג עלינו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully