וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם גמורים": עשרות מוחים התפרצו לכנסת, והוצאו על ידי הסדרנים

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 16:47

בקריאה להשבת החטופים וביציאה לבחירות, המוחים הניפו שלטים והדביקו מדבקות שנשאו את המסרים, "בחירות עכשיו" ו-"די נכשלתם". מהמפגינים נמסר, "התנהלות הממשלה היא בלתי נסלחת, היא הפקירה את הנרצחים, החטופים, ואת חיילינו"

עשרות אזרחים ביציע הכנסת בקריאה להחזרת החטופים ולבחירות עכשיו./ללא קרדיט

עשרות מוחים התפרצו היום (רביעי) ליציע הכנסת וקראו להשבה מיידית של החטופים ויציאה לבחירות. המוחים הניפו שלטים והדביקו מדבקות שנשאו את המסרים, "אתם גמורים", "בחירות עכשיו" ו-"די נכשלתם". המוחים הוצאו מהיציע על ידי סדרני הכנסת.

"ממשלה שהפקירה את הנרצחים, החטופים, חיילינו הנופלים, הגליל והנגב ועוסקת בג'ובים ובפוליטיקה קטנה חייבת להתפרק", מסרו המוחים. "התנהלות הממשלה היא בלתי נסלחת והעם דורש בחזרה את המנדט שלו".

עשרות אזרחים ביציע הכנסת בקריאה להחזרת החטופים ולבחירות עכשיו.. ללא קרדיט, אתר רשמי
"ממשלה שהפקירה וועוסקת בג'ובים ובפוליטיקה קטנה חייבת להתפרק". עשרות מוחים התפרצו ליציע הכנסת/אתר רשמי, ללא קרדיט

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה נתניהו החליט להסיר את הצעת חוק רבני ערים מסדר היום של ועדת חוקה ומליאת הכנסת, זאת לאחר שחברי קואליציה רבים מהליכוד ומעוצמה יהודית הודיעו שייתנגדו אליו.

החוק היה אמור לעלות להצבעה היום ב-08:30 בבוקר בוועדת החוקה לקראת קריאה ראשונה, ובקואליציה התכוונו לקדמו להצבעה במליאה, אולם ברקע ההתנגדויות בליכוד ועוצמה יהודית נתניהו הודיע כי החליט להסירו. ברקע ההתקפלות עמדה גם ההתנגדות הנחרצת של שלושת ראשי הרשויות הבכירים של הליכוד - חיים ביבס, בני ביטון ותומר גלאם - שהגיעו אתמול לוועדת חוקה ומחו בתוקף על קידום החוק. במהלך הערב נתניהו קיים איתם שיחות ומגעים בניסיון לרכך את עמדתם, שהובילו להחלטה למשוך את החוק מסדר היום כליל.

מדובר בהתהפכות של הרגע האחרון לאחר שנתניהו כבר הדיח אתמול, בצעד חריג, את שני חברי הכנסת מהליכוד שחברים בוועדת חוקה - טלי גוטליב ומשה סעדה - בשל כוונתם להתנגד לחוק. עם זאת, חברי כנסת נוספים בליכוד כמו דן אילוז, עמית הלוי, ואלי דלל הצהירו שיתנגדו לחוק במליאה - כמו גם חברי עוצמה יהודית, כך שהרוב לאישור ההצעה בוועדה ובמליאה היה רחוק מלהיות מובטח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully