וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים מושכים בשיער - וגוררים על הרצפה: תיעוד מעצר אלים של מפגינה בירושלים

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 11:10

בתיעוד שפורסם ברשת נראים שוטרים מפעילים כוח מופרז נגד מפגינה, מושכים אותה מבשיער וגוררים אותה על הרצפה. במהלך ההפגנה אמש בירושלים נעצרו 8 מפגינים, והמשטרה השתמשה בין היתר במכת"זית כדי לפזר את המחאה

מעצר אלים של מפגינה בירושלים/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עשרות אלפי מפגינים הגיעו אמש (שני) לעצרת המרכזית מול הכנסת במחאה נגד הממשלה וקריאה לבחירות. המשטרה השתמשה בכוח לפיזור ההפגנה, הפעילה מכת"זיות לעבר המפגינים שניסו לפרק את המחסומים, ועצרה שמונה מהם. בתיעוד שפורסם ברשת נראים שוטרים מפעילים כוח מופרז נגד מפגינה, מושכים אותה מבשיער וגוררים אותה על הרצפה.

תיעוד מעצר אלים של מפגינה בירושלים. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תיעוד מעצר אלים של מפגינה בירושלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בין הנואמים בהפגנה אמש הייתה גם שקמה ברסלר, אשר תקפה בחריפות את הממשלה: "במוצאי שבת שמענו כולנו את גדי איזנקוט אומר במפורש שראש הממשלה נשלט על ידי כהניסטים ולא עושה את כל מה שהוא יכול על מנת לשחרר אותם. "ההפקרה הזו, החרפה המוסרית הזו מלווה אותנו יום יום שעה שעה. האמת ברורה - למדינת ישראל אין הנהגה. יש לה ראש ממשלה שמחייך כאשר קצין העיר דופק למשפחות נוספות על הדלת".

גם יו"ר מפלגת העבודה אלוף במיל' יאיר גולן נאם גם בעצרת ואמר כי "בעוד אנחנו קוברים את מתינו - באה ממשלת הזדון, המחדל והחידלון ומבקשת להטיל עול נוסף על המשרתות והמשרתים בסדיר ובמילואים. זו ממשלה שמעדיפה שוחד וקידום מקורבים במקום לפעול לטובת המדינה. הגיע הזמן לומר אמת. הדבר היחידי שמונע את הפסקת המלחמה והחזרת החטופים הוא רצונו המושחת של נתניהו וממשלתו בשרידות עצמית, וניסיון ילדותי להסתרת חלקם הנורא באירועי השבעה באוקטובר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חבלת השוטר בהפגנה בירושלים. 17 ביוני 2024. דוברות משטרת ישראל
חבלת השוטר בהפגנה אמש/דוברות משטרת ישראל

ממשטרת ישראל נמסר כי היא רואה בחומרה את הפרת הסדר וההתפרעות האלימה שהייתה אמש ברחוב עזה, וכללה הבערת אש ברחוב, עימותים פיזיים עם שוטרים כולל תקיפת שוטרים במספר מקרים, וכן ניסיונות פריצת מחסומי משטרה לכיוון מעונו הפרטי של רה"מ בניגוד להוראות הדין. כל זאת התרחש, לאחר שהמשטרה אפשרה במשך שעות את חופש המחאה ואת התהלוכות שתואמו מראש ואף איבטחה אותם. במקום הייתה תקיפת שוטר זמן קצר קודם, והחשוד שצולם בסרטון תקף שוטר כשהוא ניסה להפילו לרצפה ולנשוך את רגלו, ולכן נעצר בגין תקיפת שוטרים. המעשה אף גרם לחבלה בגופו של השוטר. לצד זאת נציין כי ככל שיש טענות כלשהן כלפי מי מהשוטרים שפעלו אמש במקום יש להפנות לבדיקת הגורמים המוסמכים לכך כמקובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully