וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "בממשלה שלנו חיזבאללה לא העז לתקוף"

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 8:29

ראש האופוזיציה העביר ביקורת על המתרחש בצפון: "צריך לתת הזדמנות למהלך מדיני לפני ששורפים מדינה שלמה". בראיון לרדיו 103FM התייחס גם לחוק הגיוס, והבהיר: "לא אהפוך את הגיוס לכלי להפלת ממשלה"

לפיד בגבול הצפון: "מה שנשרף פה זו גם ההרתעה הישראלית"/עידו רימון

ראש האופוזיציה ורה"מ לשעבר יאיר לפיד שוחח היום (שלישי) עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM והתייחס למצב המורכב בחזית הצפונית. "לא פוסל שימוש בכוח בצפון", הבהיר. "בממשלה שלנו חיזבאללה לא העז לתקוף. צריך לתת הזדמנות למהלך מדיני לפני שאנחנו שורפים מדינה שלמה".

על ההפגנות מול בית רה"מ בנימין נתניהו אתמול, אמר: "בן גביר סיים את ההשתלטות שלו על חלקים במשטרה. מעולם לא הייתה לנו ממשלה יותר חלשה ויותר לא מתפקדת. הממשלה התמחתה בדבר אחד - לחפש אשמים לכשלים שלהם. שום דבר לא מתפקד, אז לכו הביתה". בהתייחסו לחוק הגיוס אמר: "לא אהפוך את הגיוס לכלי להפלת ממשלה".

יאיר לפיד בישיבת סיעת יש עתיד, 27 במאי 2024. ראובן קסטרו
"לא פוסל שימוש בכוח בצפון". לפיד/ראובן קסטרו

לפיד התייחס לסערת חוק הגיוס גם אתמול בפתיחת ישיבת סיעת יש עתיד, ואמר כי "מדובר בבגידה בלוחמים, בגידה באנשי המילואים, בגידה במעמד הביניים הישראלי ובגידה בצה"ל", אמר.

"ממשלת ישראל חותרת תחת בטחון המדינה. נתניהו מוכר את הלוחמים שלנו. הוא והחיוך שלו", קבע לפיד. "בזמן מלחמה, מנסים לתת פטור לעשרות אלפי צעירים בלי שום הצדקה. כל יום נהרגים לוחמים, מאז שנפגשנו כאן ביום שני האחרון אנחנו כבר ב-16 הרוגים שמסרו את נפשם למען המדינה, והאברכים מתחבאים באוהלה של תורה".

"בשביל לגייס אותם לא צריך שום תהליך של הסתגלות או התאמה. יש כבר תהליך כזה, הוא נקרא טירונות. באים לטירונות ואחרי כמה שבועות או חודשים, תלוי באיזה חיל אתה, אתה כבר הסתגלת ואתה כבר מתאים", התלוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully