וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפרקליטות מחכים לעדות נתניהו, הסנגורים מסרבים להגיד מתי יעלה

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 19:30

הסנגורים בתיקי האלפים, בהם הסנגורים של ראש הממשלה טוענים כי הם לא יכולים לציין בפני ביהמ"ש מתי תחל פרשת ההגנה משום שהם לא יודעים מי יהיו העדים האחרונים שהפרקליטות תעיד, זאת למרות שהפרקליטות הודיעה מי הם יהיו. אחד מהם הוא תמיר פרדו

משפט נתניהו- עדותו של כורש ברנור/רוני כנפו

תיקי האלפים: פרקליטות המדינה הגישה הערב תגובה לבית המשפט המחוזי בירושלים העוסקת בשאלה הכי חשובה בתיק - מתי ראש הממשלה נתניהו יעלה להעיד במסגרת תיקי האלפים. תגובתה של הפרקליטות הוגשה לבית המשפט לאחר שהסנגורים השונים בתיק, בין היתר אלה של ראש הממשלה, טענו כי הם לא יכולים לקצוב את המועד שבו תחל פרשת התביעה - החלק שבו הסנגורים מתחילים להעיד את העדים מטעמם והחלק שבו תמיד מעיד בראשונה הנאשם המרכזי בתיק, במקרה שלנו - נתניהו.

ביבי נתניהו במשפט נגדו, 6 ביולי 2023. Chaim Goldberg, פלאש 90
"ההגנה צפויה להתחיל בעדות נאשם מספר 1, ולא בעדי ההגנה". בנימין נתניהו בבית המשפט/פלאש 90, Chaim Goldberg

הסנגורים טענו לפני כשבוע כי הם לא יכולים לציין בפני ביהמ"ש מתי תחל פרשת ההגנה משום שהם לא יודעים מי יהיו העדים האחרונים שהפרקליטות תעיד. בפרקליטות הגיבו לטענת ההגנה וכתבו: "ההגנה צפויה להתחיל בעדות נאשם מספר 1, ולא בעדי ההגנה". עוד כתבו הערב בפרקליטות: "חרף הנחיה מפורשת, בתגובתה האחרונה נמנעו הסנגורים מלפרט מהו המועד המבוקש על ידיהם לתחילת פרשת ההגנה".

עוד עולה מהתגובה של הפרקליטות שתמיר פרדו, לשעבר ראש המוסד והיום מבקר חריף של רה"מ יעלה, להעיד במסגרת התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully