וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות חטופים: "נתניהו, המדינה בוערת - כך נראה חורבן"

עודכן לאחרונה: 15.6.2024 / 18:45

נציגי המשפחות קיימו הצהרה ליד הקריה בת"א כמדי מוצאי שבת, בה קראו לממשלה לקבל עסקה לשחרור החטופים באופן מידי. "הצלת החטופים היא המפתח להצלת המדינה"

משפחות החטופים לנתניהו: "המדינה בוערת - כך נראה חורבן"/יותם רונן

נציגי משפחות חטופים קיימו הערב (שבת) הצהרה בשער בגין בקריה בתל אביב, כמדי מוצאי שבת. "המדינה בוערת - כך נראה חורבן", אמרו נציגי המשפחות, ושבו ודרשו לקבל עסקה לשחרור החטופים. לאחר ההצהרה תתקיים במקום הפגנה של משפחות חטופים ב-20:30.

בתחילת דבריו, התייחס איל אשל, אביה של רוני אשל, שנרצחה בחמ"ל בנחל עוז, לשמונת החיילים האחרונים שהותר לפרסום שנהרגו בפעולה ברפיח. "אנחנו משפחות שכולות שאיבדנו את ילדינו שנפלו בשבעה באוקטובר, מתייצבים היום לצד משפחות החטופים, כדי לדרוש מהממשלה: אל תחמיצו את העסקה שיש על השולחן. הצלת החטופים היא המפתח להצלת המדינה. סיימו את המלחמה כחלק מעסקה להחזרת כל החטופים. זוהי חובתכם העליונה".

הצהרת משפחות החטופים בת"א. יותם רונן
ההצהרה, הערב/יותם רונן

אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שגופתו בעזה, פנתה בדבריה לראש הממשלה, ואמרה: "נתניהו, המדינה בוערת - כך נראה חורבן. אנחנו שני צעדים אחרי חמאס ופסע ממלחמה נוספת בצפון. אחרי שהצהרת שלא תסכים לסיום המלחמה במסגרת עסקה וכך הבאת להקשחת העמדות של חמאס, חובתך להסכים במפורש לסיים את המלחמה כחלק מעסקה להחזרת כל החטופים. המשך המלחמה מביא להמשך אבדן חיים, בקרב החטופים החיילים והאזרחים. עסקה היא הביטחון. עסקה תביא לביטחון בכל הזירות".

עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר השבוי בעזה, הזכירה את חשיבות ההפגנות לשחרור החטופים: "אנדריי קוזלוב שחולץ לפני שבוע סיפר שהוא שמע בשבי דיווחים על ההפגנות, ושזה נתן לו כוח ותקווה. ההפגנות מחזקות את החטופים בשבי ונותנות להם כוח ותקווה. אנחנו קוראים לציבור - צאו לרחובות לתמוך בחטופים. הם זקוקים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully