וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נועה ארגמני לא יכולה לתקשר עם אמה, היא רק רצתה חיבוק אחרון"

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 9:10

אמנון רגב, בן הדוד של נועה ארגמני, התראיין ב-103FM, וסיפר על היממה המרגשת שעברה על המשפחה לאחר חזרתה הביתה. כמו כן, תיאר את מצבה הקשה של אמה ליאורה: "בתקופה האחרונה היא ממש הידרדרה, אני חושב שנועל'ה הגיעה בדקה ה-90"

תיעוד מבטן המסוק; נועה ארגמני חולצה מרצועת עזה/דובר צה"ל

במבצע הרואי של כוחות צה"ל, שב"כ וימ"מ, חולצו אתמול (שבת) בשעות הבוקר החטופים נועה ארגמני, אלמוג מאיר ז'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו משבי חמאס בלב מחנה נוסייראת, זאת אחרי שמונה חודשים בהם היו בשטח הרצועה. אמנון רגב, בן הדוד של נועה ארגמני, הגיב על הבשורה המשמחת בראיון לרדיו 103FM.

"יעקב הוא דוד שלי, אח של אבא שלי", תיאר. "יעקב אמר שאחרי שנועה נחטפה, הוא הכיר את הבת שלו טוב יותר מהסיפורים של החברים. ליאורה הכירה את נועה ברמה אישית יותר קרובה מן הסתם, והתהליך שהוא עבר, מנעד הרגשות הזה, זה היה מאוד קשה לו. הוא עבר לא מעט בחודשים האלה, מסיפורים ושמועות, והוא מתמודד בצורה שפשוט לא תיאמן בעיניי. כשאני מגיע אליו אני יוצא יותר מחוזק. מה שקרה אתמול זה רגע שיא בתהליך".

נועה ארגמני ואמה ליאורה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני ואמה ליאורה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד הוסיף: "זה פשוט אירוע מרגש מאין כמותו. אתה מבין מיד שמתחיל יום חדש, אבולוציה חדשה אצלם. כשמדברים על החיים עצמם ועל מה שקורה, אותי באופן אישי מעניינת יותר ההתמודדות האישית שלהם בתוך מנעד הרגשות שלהם. עם ליאורה זה לא פשוט, בתקופה האחרונה היא ממש הידרדרה, מצבה לא טוב, ואני חושב שנועל'ה הגיעה בדיוק בדקה התשעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא.. דובר צה"ל
רגעי המפגשים המרגשים של נועה ארגמני, אלמוג מאיר, אנדרי קוזלוב ושלומי זיו, שחולצו היום במבצע נועז מעזה, עם בני משפחותיהם בבית החולים שיבא./דובר צה"ל

"אני מאוד קרוב ליעקב מתוך שיחות אישיות כאלה, יש לנו לא מעט", אמר רגב, וסיפר על המפגש עם נועה אתמול. "הייתי שם, פגשתי אותם. ביעקב יש משהו שהוא חיבור של אמונה ותקווה. לאורך כל הדרך, גם הסיפורים לפני שלושה שבועות שליאורה הלכה לעולמה. הוא עלה אצלי לשידור ואמר שהוא סולח למי שהוציא את זה. באופן כזה אצילי. זה לא רק לב, זו אמונה בתקווה ובתהליך שאני לא יודע מאיפה הוא מביא אותו. להכיר איש כזה מקרוב זו זכות עצומה".

בסיום, תיאר: "אתמול פגשתי את נועה, והיא הייתה מוצפת במלא מבקרים, אבל כל אחד גונב רגע. היא בסדר גמור, מאוד חדה, מאוד מכילה, מקשיבה לכולם באופן יוצא דופן. הייתי איתה עד הרגע שהיא נסעה לאיכילוב, שם זה היה רגע פרטי, ידעתי מה היא הולכת לפגוש. לא דיברתי איתה אחרי, ודאי אדבר איתה או עם יעקב היום. תחשבו שנועה לא יכולה לתקשר עם ליאורה, אבל היא אמרה שהיא רוצה חיבוק אחרון, ואני חושב שהיא קיבלה אותו. זה הניצחון שלה ושל כולנו, והכי חשוב זה לדעת לתת להם את המרחב שלהם, ולתת להם לחיות ולחזור לאיזון נפשי עד כמה שאפשר, בתוך אירוע שהוא הרבה יותר גדול מאיתנו. אתמול גם החבר הקודם שלה הגיעה, והמשפחה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully