וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של אלמוג ששוחרר מהשבי מסרה בשמו: "יש לנו עם חזק, מאחל לכול החטופים לחזור הביתה בשלום"

עודכן לאחרונה: 8.6.2024 / 18:55

משפחות ארבעת החטופים שחולצו היום מהשבי ערכו מסיבת עיתונאים משותפת בבית החולים תל השומר. אל לנו לשכוח יש עוד 120 חטופים. "יום מאושר. אבל אנחנו חייבים לעושת הכל בהקדם האפשרי כדי להחזיר אותם הביתה". ההפגנות ייערכו היום כסדרן בכיכר החטופים ובצומת קפלן

שייטי האופטימיסט מסירים את תמונתה של נועה ארגמני מהסירה/איגוד השייט

"יום שמח ומאושר, מתנה כזו, מעולם לא איחלתי שאקבל" - כך פתח היום (שבת), יעקב ארגמני, אביה של נועה, את מסיבת העיתונאים בבית החולים שיבא - בה נשאו הצהרות קרובי ארבעת החטופים שחולצו הבוקר על ידי כוחות הביטחון מהשבי. "אני רוצה להודות לצבא המוסרי והאנושי ביותר מכל צבאות העולם ולכל המעורבים בדבר, ללא יוצא מן הכלל. אל לנו לשכוח יש עוד 120 חטופים. אנחנו חייבים לעושת הכל אבל הכל בהקדם האפשרי כדי להחזיר אותם הביתה שגם המשפחות שלהם ישמחו. נזכור תמיד שאנו עם מיוחד במינו שאין תכלית לעולם ללא העם הזה".

"אני רוצה להודות לכוחות צה"ל ואני משתתפת בצער משפחת הלוחם שנהרג. אני מודה לכוחות צהל על המבצע ההירואי המצויין הזה. אני מאחלת שיתר משפחות החטופים, 120 המשפחות, יוחזרו אהוביהם הביתה בשלום ובבריאות טובה. בסופו של דבר אנחנו ננצח ואנחנו חזקים ומאוחדים ותודה רבה", אמרה ג'ניפר מסטר, בת הזוג של אנדריי קוזלוב.

דודתו של אנדריי הוסיפה: "אני מאוד שמחה שאנדריי חזר זו שמחה גדולה היום. ממש שמחה ודמעות. אני משתתפר סצער משפחת הלוחם. אמי מאחלת לכל המשפחות שיקיריהם נשארו שם, שיחזרו כמה שיותר מהר".

נועה ארגמני עם אביה יעקב לאחר שחרורה, בי"ח שיבא, 8 ביוני 2024. דובר צה"ל
נועה ארגמני עם אביה יעקב לאחר שחרורה, בי"ח שיבא, 8 ביוני 2024/דובר צה"ל

"אני מאוד שמחה שאלמוג חזר יחד עם החטופים האחרים זה אושר גדול. אלמוג ביקש למסור שיש לנו עם חזק. תודה רבה. הוא מחזק את הלוחמים ומאחל לכל החטופים לחזור הביתה בשלום. אז אני רוצה להוסיף תודה רבה לצבא שלנו ולחיילים המופלאים. תודה רבה לעם שלנו, העם המפלא שלנו ששומר על הרוח שלו. אני ממש מרגישה אץ כל השמחה של העם, כל מי שתמך בנו. תודה לכולם. תודה גם לבורא עולם. תודה לכולם", אורית מאיר, אמו של אלמוג מאיר ג'אן הצהירה. "אנחנו לא שוכחים כמובן את החטופים שעדיין בעזה. אנחנו נמשיך במאבק כדי שיחזרו כולם החיים והנרצחים, כולם. אני משתתפת בצער משפחתו של לוחם מג"ב ורוצה לומר שעם ישראל חי. אנחנו ממש שמחים יחד עם המשפחות שלנו".

אחרונה, נשאה דברים רוזי זיו, אמו של שלומי זיו: "החלום שלי התגשם. אני מודה לבורא עלום, אני מודה למדינה והעם שלנו לממשלה שלנו לצבא שלנו. רק ביחד נוכל לנצח, בעזרת השם, בעזרהת החיילים במופלאים שיש לנו. שאלוהים יחזיר את כולם בריאים ושלמים אמן. אין לי מילים לתאר לכל עם ישראל. באמת מוקה לכולם אחד אחד. שיהיו לכולם בשורות טובות ושכולם יהיו שמחיפ ונרגשים כיו שאני נרגשת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

נציגי כמה ממשפחות החטופים מסרו היום הצהרה בשער בגין בקריה. שחר מור (זהירו), אחיין של אברהם מונדר אמר: "כולנו בהתרגשות עצומה היום. זהו יום מרגש לעם ישראל שרוצה את החטופים בבית. אנחנו נרגשים ממבצע החילוץ ההירואי של כוחות הביטחון! ובאותה נשימה מוסרים את תנחומינו למשפחת לוחם הימ"מ שנפלת בפעולת החילוץ: פקד ארנון זמורה ז"ל. ודווקא היום אסור להתבלבל: יש עדיין 120 חטופים שנמקים בגהינום בעזה, כבר 8 חודשים, 246 ימים, והדרך היחידה להחזיר את כולם היא בעסקה".

עינב צנגאוקר, אמו של מתן צנגאוקר אמרה: "עם ישראל מאוחד היום עם המשפחות שחזרו אליהן יקיריהן. כולנו משפחה אחת. לכולנו מגיע לחבק את יקירינו. אני מחכה לחבק את מתן שלי, כמו כל המשפחות שעדיין מחכות לחבק את יקירהן. אנחנו קרובים לעסקה, אני קרובה לחבק את מתן. אסור להחמיץ את הרגע הזה. אני אומרת לממשלה, תראו את האושר והאחדות בעם כשחוזרים ארבעה חטופים, החזרה של כולם תהפוך את העם שלנו לעם שלם! תביאו עסקה עכשיו".

עינב צנגאוקר שבנה מתן חטוף במחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024. ניב אהרונסון
עינב צנגאוקר שבנה מתן חטוף במחאה בדרישה לקדם עסקת שחרור חטופים, שער בגין הקריה, 9 במאי 2024/ניב אהרונסון

אילה מצגר, כלתו של יורם מצגר שגופתו מוחזקת בעזה אמרה: "אני נמצאת כאן היום בזמן שמשפחתי יושבת שבעה, לאחר שהתבשרנו השבוע כי חמי האהוב יורם מצגר, נרצח בשבי לצד עוד שלושה חטופים. עד רגע זה לא זכינו לביקור או לטלפון מראש הממשלה. אנחנו כבר לא נזכה לחבק את יורם, אבל יש עוד משפחות רבות שמייחלות לרגע הזה, שנאבקות, שחולמות, נאחזות בתקווה. חייבים להציל חיים ולהחזיר את כולם. עכשיו זה הרגע למנף את פעולת החילוץ המדהימה, לעסקה שתחזיר את כולם. אנחנו דורשים מהממשלה לנצל את המומנטום שנוצר, כדי לחתור ולהביא את העסקה שיש על השולחן".

מרב סבירסקי, אחותו של איתי סבירסקי ז"ל אמרה: "יש חטופים ומשפחות שלא זכו לרגעים המרגשים של היום. צריך להזכיר דווקא היום: עד היום שוחררו שבעה חטופים במבצעים צבאיים הירואיים. בעסקה הקודמת שוחררו למעלה מ-100 חטופות וחטופים. את כולם נוכל להחזיר רק בעסקה. והזמן שלהם נגמר מזמן. יש הזדמנות, ויש תנאים לעסקה. הדרך היחידה להצלת חיים והחזרת כולם עוברת בהתחייבות ישראלית לסיום המלחמה. לכו לעסקה, הסכימו לסיים את המלחמה, תצילו חיים ותחזירו את כולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully