וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנופשים בחופי ישראל התבשרו על שחרור החטופים - וצהלו משמחה

עם קבלת ההודעה החליטו מצילים בכמה חופים להודיע לרוחצים על שהתרחש, ואלה הגיבו בשמחה רבה. בני משפחות חטופים שעדיין בשבי הצטרפו להתרגשות: "אנחנו בוכים מאושר"

מצילים בחוף מדווחים על שחרור החטופים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

שידור ישיר מבית החולים שיבא (צילום: רויטרס)

LIVE

בישראל הגיבו בשמחה רבה עם קבלת ההודעה על שחרורם היום (שבת) של ארבעה חטופים בחיים מהשבי בעזה. במספר חופים הודיעו המצילים במערכת הכריזה על שחרורם של החטופים, והנופשים הריעו למשמע הבשורה.

לשמחה הגדולה הצטרפו גם בני משפחות חטופים שטרם שוחררו מהשבי. גיל דיקמן, בן דודה של החטופה כרמל גת, ופעיל מוכר במאבק לשחרור החטופים, מסר: "אנחנו בוכים מאושר. בשביל כל המשפחות שמקבלות סוף סוף את האהובים שלהם. חולמים על הרגע שבו גם כרמלי שלנו תחזור עם כל החטופים. מרגישים שברגע הזה יש לישראל סוף סוף מנוף מול חמאס - שחייבים לממש אותו בעסקה שתחזיר את כולם".

דני מירן, אבא של החטוף עמרי מירן מסר: "זה מרגש מאוד, עד דמעות. נסעתי ברכב ושמעתי, וזלגו לי דמעות. אלה החברים שלי שהילדים שלהם חזרו ואני שמח בשמחתם. אני מלא גאווה בצה"ל, ברמטכ"ל, בכל היחידות שלקחו חלק בפעולה הזאת, והחזירו ארבעה חטופים לחיק משפחה. זה אדיר וממלא תקווה לכולנו, לכל המשפחות. אני לא יודע להתעסק באסטרטגיה, אני משאיר את זה לאנשים שהצליחו להביא היום ארבע נשמות טהורות".

במבצע נועז בלב הרצועה: ארבעה חטופים חולצו בחיים. ללא, אתר רשמי
שוחררו בחיים. 4 החטופים שהוחזרו מהשבי/אתר רשמי, ללא

ליאל, בת הזוג של החטוף אורי דנינו שיתפה: "אנחנו מאושרים ושמחים בשמחתם של המשפחות, גאים בכוחות הביטחון שלנו שעמלו שבועות רבים בשביל האיחוד המרגש הזה. בעזרת השם בקרוב כולנו נזכה לחבק את היקרים לנו. הלוואי והבשורה הזאת תפתח רצף של בשורות טובות לעם שלנו".

"לדעתי מדינת ישראל התכוונה לכל מילה - היא תעשה הכל כולל הכל כדי להחזיר את כולם הביתה", המשיכה ליאל. בין אם בלחץ צבאי ובין אם בעסקה. אני מקווה שהלחץ הצבאי והמבצע הלא פחות ממושלם הזה יבהיר לחמאס שמדינת ישראל אכן תעשה הכל בשביל המטרה החשובה ביותר".

משפחתם של גלי וזיו ברמן: "גלי וזיו עדיין חטופים בעזה. אנחנו שמחים ומתרגשים עבור ארבע המשפחות שיקיריהם שבו הביתה שלמים ובריאים. אנחנו גאים בצבא ובכוחות הבטחון שתוך סיכון עצמי הביאו אותם בשלום הביתה. אין ספק שהתנאים הבשילו אך גם היו כרוכים בסיכון החיילים והחטופים". הם הוסיפו: "לנו כמשפחה ברור חד-משמעית שהדרך להציל את גלי וזיו ושאר החטופים היא דרך עסקה עכשיו! נותרו 120 משפחות שמחכות לרגעי האושר האלו. חטופים חיים שצועקים הצילו לפני שיהיה מאוחר מדי".

חבריו של אלמוג מאיר ג'אן חוגגים מחוץ לבית החולים שיבא  08 ביוני 2024. ללא, אתר רשמי
חבריו של אלמוג מאיר ז'אן חוגגים מחוץ לבית החולים שיבא, היום/אתר רשמי, ללא

החטופים נועה ארגמני, שלומי זיו, אלמוג מאיר ז'אן ואנדרי קוזלוב חולצו בעודם בחיים במבצע במחנה הפליטים נוציראת שבמרכז הרצועה. המבצע, שתוכנן שבועות לפני כן, לווה באש כבדה מהאוויר, מהים והיבשה, כשבמקביל הפלסטינים דיווח על פצועים והרוגים רבים באזור מחנה הפליטים. מבצע נפצע באורח קשה לוחם ימ"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully