וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הנאבקת בסרטן, האב שחוגג יום הולדת: נועה ארגמני תתאחד עם הוריה לאחר 8 חודשים בשבי

8.6.2024 / 13:40

ארגמני שוחררה במבצע של כוחות הביטחון לצד שלושה חטופים נוספים. במסוק בדרך מעזה שוחחה עם אביה בטלפון. כעת, תוכל לפגוש אותו ואת אמה, שהתחננה שתחזור אליה לפני מותה

נעה ואבא בחיבוק ראשון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

נועה ארגמני חולצה היום (שבת) מרצועת עזה לאחר 246 ימים בשבי חמאס. במהלך הטיסה במסוק בדרך מהרצועה הספיקה לשוחח עם אביה בטלפון. כעת היא התאחדה איתו ועם אמה, שהתחננה בחודשים האחרונים לפגוש אותה ולו פעם אחת אחרונה לפני מותה. בשיחה שניהלה עם נשיא המדינה הרצוג היא אמרה, "אני כל כך שמחה להיות פה".

ארגמני, בת 26, נחטפה יחד עם בן זוגה אבינתן אור מפסטיבל הנובה. השניים הסתתרו מהמחבלים במשך שעות, תוך שהם מנסים לשלוח הודעות ולדווח על מיקומם בקריאה לעזרה. כשהסיוע לא הגיע, הם אותרו ונלקחו בשבי לעזה.

תיעוד חטיפתה של ארגמני מהפסטיבל, כשהיא זועקת ומורכבת על אופנוע בין מחבלים, הפך לאחד מסמלי הטבח ב-7 באוקטובר, והתפרסם ברחבי העולם. בן זוגה אבינתן, בן 31, שתועד מובל מאחוריה כשמחבלים סביבו, נשאר בשבי.

.

נועה ארגמני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תוכל להתאחד עם הוריה אחרי שמוונה חודשים. נועה ארגמני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני ואביה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני ואביה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני לנשיא: "אני כל כך שמחה להיות פה"/ללא

ארגמני גדלה בבאר שבע כבת יחידה להורים יעקב וליאורה והמשיכה להתגורר בעיר כשהחלה ללמוד הנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן גוריון. אמה נאבקת בסרטן מוח בשלב מתקדם. בחודשים האחרונים, כשמצבה הולך ומידרדר, התחננה ליאורה בפני מקבלי ההחלטות שנועה תחזור אליה, כך שתוכל לפגוש אותה לפני שיהיה מאוחר מדי. כעת, תוכל סוף-סוף להתאחד עם בתה.

"אני חולת סרטן, סרטן המוח, אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי. אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי, בבית", אמרה ליאורה בסרטון שצילמה בנובמבר. "תביאו את נועה שלי כמה שיותר מהר כדי שאספיק לראות אותה. נועה, אני רוצה להגיד לך שאם אני לא רואה אותך, שתדעי שאני אוהבת אותך הכי, שאנחנו עשינו הכל כדי שתצאי מהר. כל העולם אוהב אותך".

לאחרונה שחרר חמאס הקלטה של קולה, שבאה לאחר סרטון שפרסם הארגון לפני כמה חודשים. בסרטון הופיעה יחד עם איתי סבירסקי ויוסי שרעבי, כשהם מבקשים להשיבם הביתה. בסיומו נכתב כי יעדכנו על גורלם, ובסרטון המשך ארגמני מודיעה כי השניים שצולמו מלבדה נהרגו בשבי. בהמשך, דובר צה"ל אישר את דבר מותם של השניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully