וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרטון מחליא": תיעוד חדש מחטיפתה של נועה ארגמני

עודכן לאחרונה: 12.4.2024 / 20:12

בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, נראה מחבלי חמאס רכובים על אופנוע, מחזיקים בניהם את ארגמני ומכסים את פניה בשק שחור. ברקע, נשמעת נועה זועקת לעזרה, בעוד שהמחבלים צוחקים וצועקים לעברה. "תיעוד מחליא ומצמרר" מסרה מערכת ה"דיילי מייל"

תיעוד מחטיפתה של נועה ארגמני/daily mail

תיעוד חדש מחטיפתה של הצעירה נועה ארגמני ב-7 באוקטובר נחשף היום (שישי) על ידי מערכת ה"דיילי מייל". בתיעוד נראים מחבלי חמאס נוסעים יחד על אופנוע, כשהם אוחזים בארגמניבת ה-26 ומכסים את פניה. ברקע, נשמעות זעקותיה של ארגמני כשהיא על האופנוע.

בפרסום של הדיילי מייל, נמסר כי "בצילומים חדשים שפורסמו אתמול, ניתן לשמוע את הצעירה מייללת כשהיא מוחזקת על ידי פלסטיני, שמחזיק את ראשה כלפי מטה כשהוא מניח שקית שחורה על פניה". המערכת כינתה את התיעוד "מחליא" והוסיפה כי "בסרטון המצמרר נראית נועה מוקפת בלפחות עשרה מחבלים עמוסים בנשק, שנשמעים צוחקים וצועקים לעברה".

רגע החטיפה של נועה ארגמני.. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רגע חטיפתה של נועה ארגמני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשלושה חודשים, פרסם חמאס סרטון לוחמה פסיכולוגית בו מוצגת נועה ארגמני ומבקשת לשוב הביתה. בסרטון השתתפו גם החטופים יוסי שרעבי ואיתי סבירסקי, שלאחר מכן נודע כי נרצחו על ידי חמאס.

ליאורה ארגמני, אמה של נועה, היא חולת סרטן המוח. בחודש ינואר היא פרסמה סרטון בו היא מספרת כי היא מפחדת שלא תספיק לראות את בתה חוזרת מהשבי. "אני אמא של נועה, הילדה היפה שנחטפה ב-7 באוקטובר על ידי החמאס לעזה", אמרה ליאורה בסרטון שצילמה, "אני חולת סרטן, סרטן המוח, אני לא יודעת כמה זמן נשאר לי. אני רוצה לזכות לראות את נועה שלי, בבית". לבסוף פנתה האם לביתה ומסרה לה כי "אם אני לא רואה אותך, תדעי שאני אוהבת אותך, כל העולם אוהב אותך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נועה ארגמני. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
נועה ארגמני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נועה ארגמני נחטפה בבוקר ה-7 באוקטובר מפסטיבל נובה, יחד עם בן זוגה אבינתן אור. היא נחטפה כשהיא רכובה על אופנוע כשמסביבה מספר מחבלים שמובילים אותה. הסרטון שמתעד את החטיפה, הופץ בבוקר השבת השחורה והפך להיות אחד מסמליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully