וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תא"ל וינטר על חמאס: "זה אויב? הם כמה פלסטינים מצו'קמקים"

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 7:45

וינטר נאם לראשונה בפני קהל, מאז שהודיע לו הרמטכ"ל על שחרורו מצה"ל. "התפקיד של צה"ל זה לנצח, ולהכריע את האויב. לא הכל כל כך מורכב". במהלך הנאום הקהל מחא לו כפיים, ווינטר הגיב: "אל תחשבו שאני הולך לפוליטיקה, אני עדיין לוחם למען ישראל"

תא"ל במיל' וינטר על חמאס: "זה אויב? הם כמה פלסטינים מצו'קמקים"/ווינט

תא"ל עופר וינטר נאם הערב (שלישי) בפני קהל באירוע לרגל יום ירושלים שהתקיים באריאל - לראשונה מאז הודיע לו הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי על שחרורו מצה"ל.

שאף אחד לא יבלבל לנו את השכל שאנחנו לא רוצים שלום. אנחנו עם השלום. אבל האויב מפרש את השאיפה שלנו לשלום כחולשה. זה הבעיה במזרח התיכון. התפקיד של צה"ל זה לנצח, ולהכריע את האויב. לא הכל כל כך מורכב. אני מכיר אישית את רוב מפקדי השדה בצה"ל והם עושים הכל כדי לנצח, זה לא בעיה שלהם. מנצחים עם מה שיש, חוסר בתחמושת, אין לגיטמיצה? שטויות. מי זה האויב הזה בכלל? כמה פלסטינים מצ'וקמקים שקוראים לעצמם חמאס. אני לא מזלזל, אבל אפשר לעשות את זה ומהר. מורידים את הכפפות ונלחמים כמו שצריך".

במהלך הנאום הקהל מחא לו כפיים, ווינטר הגיב: "תודה על מחיאות הכפיים, אבל אל תחשבו שאני הולך לפוליטיקה. אני עדיין לוחם למען ישראל". עוד הוסיף: "כדי להביא לניצחון חייבים להמשיך את האחדות שהתחלנו. לאחד את כל עם ישראל. איך עושים את זה? פשוט מאוד. לא רבים".

תא״ל עופר וינטר מדבר בכנס יום ירושלים, אריאל, 4 ליוני 2024. ללא, פלאש 90
וינטר/פלאש 90, ללא

וינטר, שימש בעברו כמזכיר הצבאי של שר הביטחון ופיקד על חטיבת גבעתי בצוק איתן. ב-8 במאי הרמטכ"ל הלוי הודיע כי הוא משוחרר מצה"ל, זאת לאחר שלא קודם, ולאחר שהמתין יותר משנה וחצי לתפקידו החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully