וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טלי גוטליב במסר ליועמ"שית: "לא אתייצב לחקירה"

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 20:37

חברת הכנסת הגיבה לפרסום בחדשות 13 לפיו היא צפויה להיחקר בגין חשיפת פרטיו של איש שב"כ, ותקפה את בהרב מיארה. "מנהלת המדינה גברת יועמ"שית הדליפה למשרתיה בתקשורת כי בדעתה לחקור אותי באזהרה. אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה"

קויק: טלי גוטליב נגד משפחות חטופים/אורי סלע

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) הגיבה היום (שלישי) לפרסום בחדשות 13 לפיו היא צפויה להיחקר בגין חשיפת פרטיו של איש שב"כ. "מנהלת המדינה גברת יועמ"שית הדליפה למשרתיה בתקשורת כי בדעתה לחקור אותי באזהרה, זה כמובן אחרי שהיא הורתה לחקור את המסיתים המסוכנים והממרידים והקוראים לאי ציות בזמן מלחמה", כתבה גוטליב ברשת X.

עוד הוסיפה: "‏כדרכה של הגברת אשלח לה מסר בהדלפה. חסינות לפי סעיף 1 לחוק החסינות היא מוחלטת ולא ניתנת להסרה. על כן כל שנותר לה זה לסמוך על רצוני הטוב ולבקש ממני להיחקר. ‏רשמו בפניכם אין לי כל כוונה להתייצב לחקירה. ‏אין כל מקור סמכות לחייב אותי להיחקר מקום בו החסינות שלי היא מפני כל הליך פלילי הכרוך במעשה או אמירה למען ובמסגרת מילוי תפקידי. שמחתי להבהיר. ‏צר לי לאכזב".

מטעם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה נמסר: "לא נגיב", בעוד שמקור בסביבת היועמ"שית אמר לוואלה כי ינתן אישור לחקור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טלי גוטליב. צילום: יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
ח"כ טלי גוטליב/עיבוד תמונה, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90
גלי בהרב מיארה היועמ"שית בכנס לשכת עורכי הדין, אילת, 27 במאי 2024. לשכת עורכי הדין, אתר רשמי
היועמ"שית גלי בהרב מיארה/אתר רשמי, לשכת עורכי הדין

כזכור, בחודש ינואר האחרון פרסמה חברת הכנסת תיאוריית קונספירציה לגבי פגישה של ראש השב"כ עם שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית. גוטליב ציטטה אתר קונספירציה של "עדנה קרנבל", עם טענות נוספות לגבי ברסלר וקשריה המשפחתיים לשב"כ ולמוסד. "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת", נכתב בציוץ של ח"כ גוטליב. "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!"

בהודעה חריגה שפרסם המוסד בתגובה להפצת תיאוריית הקונספירציה נכתב: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully