וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסד: ח"כ גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 13:34

ח"כ טלי גוטליב הפיצה בחשבון ה-X שלה תאוריית קונספירציה לגבי קשרייה של שקמה ברסלר לבכירים במערכת הביטחון. זו הפעם השניה שארגון המוסד מגיב לדבריה של ח"כ גולטיב, לאחר שבחודש אוקטובר טענה שראש המוסד נפגש עם שקמה ברסלר

טלי גוטליב, דיון בג"ץ הנבצרות, ביהמ"ש העליון, 28 בספטמבר 2023. ראובן קסטרו
"המקורות שלי ברזל!". חברת הכנסת טלי גוטליב/ראובן קסטרו

המוסד פרסם היום (רביעי) הודעה חריגה נגד ח"כ טלי גוטליב, חברת ועדת חוץ וביטחון, לאחר שהפיצה שוב תאוריית קונספירציה לגבי פגישה של ראש הארגון עם שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית.

הח"כ ציטטה אתר קונספירציה של "עדנה קרנבל", עם טענות נוספות לגבי ברסלר וקשריה המשפחתיים לשב"כ ולמוסד. "עדנה קרנבל מפרסמת שארה"ב יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינואר מספר ימים לפני התופת", נכתב בציוץ של ח"כ גוטליב. "ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה"מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!"

בהודעה שפרסם המוסד נכתב: "מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד".

שקמה ברסלר בהפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן, תל אביב. 26 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
ברסלר/ראובן קסטרו

לאחר תגובת המוסד כתבה גוטליב בטוויטר כי "אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה. המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים. אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח"כ ואהיה מחויבת תמיד לעם ולאמת!". ברסלר הגיבה אף היא וכתבה: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל. עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".

באוקטובר גוטליב צייצה לראשונה שראש המוסד נפגש עם ברסלר והמוסד הוציא בתגובה הכחשה גורפת שהדברים הם "פייק ניוז מוחלט" שקמה ברסלר הגיבה לדברים בחשבון ה-X שלה וכתבה: "לא מתרגשת ממסע השקרים של מכונת הרעל.עיניים כל הזמן על המטרה - בניית מדינת ישראל טובה ומיטיבה למען כלל אזרחיה. ללא רעל וללא פייק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully