וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא משנה למנכ"ל וללא מנהל אגף לכלי ירייה: בכיר נוסף במשרד לביטחון לאומי פורש לגמלאות

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 22:42

אליעזר רוזנבאום מסיים יותר משני עשורים בשירות המשרד ופורש לגימלאות, למרות שבמשרד הפצירו בו להמשיך בתפקיד לעוד זמן קצר. מי שצפוי להחליף אותו בתפקיד ראש אגף כלי ירייה הוא מנכ"ל המשרד, רפאל אנגל, שמונה לאחרונה לתפקיד חרף חוסר ניסיונו

מפגינים צעקו לעבר השר בן גביר: "בושה, עבריין"/ארז הראל

המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, אליעזר רוזנבאום, פרש היום (חמישי) מתפקידו. רוזנבאום שימש לאחרונה גם כראש אגף כלי ירייה בפועל, מה שאומר שהמשרד נעדר כעת גם ראש אגף כלי ירייה. ככל הנראה מי שיאייש את תפקיד ראש אגף כלי ירייה הוא מנכ"ל המשרד, רפאל אנגל, שנעדר כל ניסיון בתחום זה. המכרז לתפקיד ראש אגף כלי ירייה ייסגר ב-16 ביוני הבא ואילו המכרז לתפקיד המשנה למנכ"ל יסתיים בעשרים ושלוש ביוני.

היערכות שוטרי מחוז ירושלים לתפילות יום שישי השני של הרמדאן, 22 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
המנכ"ל, רפאל אנגל, לא מכיר את גופי הביטחון עליהם המשרד מופקד/דוברות משטרת ישראל

עזיבתו של רוזנבאום לגמלאות, מהבכירים והוותיקים במשרד לביטחון לאומי ובשמו הקודם לביטחון פנים מצטרפת לגל פרישות במשרד מאז מינויו של השר בן גביר לתפקידו. רוזנבאום שימש במשרד במגוון תפקידים במשך יותר משני עשורים, ועוזב כעת למרות שבמשרד הפצירו בו להמשיך בתפקיד לתקופה קצרה נוספת. מנכ"ל המשרד, רפאל אנגל, מונה אך לאחרונה חרף חוסר ניסיונו והיכרותו עם גופי הביטחון עליהם המשרד מופקד. כעת, עם פרישתו של רוזנבאום ושל הנוספים, המשרד נותר ללא עמוד שדרה ניהולי.

מהמשרד לביטחון לאומי נמסר: מדובר במשרות אשר הופץ לגביהן מכרז האמור להסתיים בשבועות הקרובים. יודגש כי לא מדובר במשרות אמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully