וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה לאחר שנפל בגבול הצפון: נערכה בירושלים ברית לבנו של הרב נערן אשחר

עודכן לאחרונה: 30.5.2024 / 12:07

הטקס התקיים במאהל של פורום הגבורה שהוקם לפני ארבעה שבועות סמוך למשרד רה"מ. צוף אשחר, אלמנתו של הרב נערן, בחרה את שם התינוק ואביו בירך את הברכות ונתן לו את שמו - שחר שמעון אשחר. הרב אשחר נפצע אנוש בחודש נובמבר כשהטנק בו שהה התהפך, וכעבור כמה ימים מת מפצעיו

הרב נערן אשחר בטנק/מערכת וואלה!

שישה חודשים לאחר נפילתו של הרב נערן אשחר, התקיימה היום (חמישי) ברית לבנו השלישי שנולד בשבוע שעבר. הברית נערכה במאהל של פורום הגבורה בירושלים בהשתתפות המשפחה הקרובה וכאלף אנשים. צוף אשחר, אלמנתו של הרב נערן, בחרה את שם התינוק הנולד ואביו ברך את הברכות ונתן לו את שמו - שחר שמעון אשחר.

הרב אשחר נפל בחודש נובמבר בגבול הצפון, לאחר שנפצע באורח אנוש כשהטנק שבו היה התהפך וכעבור כמה ימים מת מפצעיו מבית החולים. הוא הותיר אחריו אישה בהריון ושני ילדים. הרב אשחר היה פטור ממילואים בעקבות תרומת כליה שתרם כמה חודשים לפני מלחמה, עם זאת הוא התעקש להמשיך לשרת ולקחת חלק במערכה. אחרי מותו הושתלו אביריו והצילו חיים נוספים.

מרגש: ברית לבנו של הרב נערן אשחר במאהל הגבורה. פורום הגבורה, אתר רשמי
טקס הברית לבנו של הרב נערן אשחר שנפל בגבול הצפון בחודש נובמבר/אתר רשמי, פורום הגבורה
מרגש: ברית לבנו של הרב נערן אשחר במאהל הגבורה. פורום הגבורה, אתר רשמי
מרגש: ברית לבנו של הרב נערן אשחר במאהל הגבורה/אתר רשמי, פורום הגבורה

פורום הגבורה הוקם על ידי משפחות לחיילים שנפלו במלחמת 'חרבות ברזל', בו חברה גם משפחתו של הרב נערן, והמאהל הוצב לפני למעלה מארבעה שבועות סמוך למשרד ראש הממשלה. במשפחה החליטו לאור מאבקן של המשפחות השכולות לקיים את הברית דווקא שם ולקחת חלק בדרישת הפורום, ובקריאה לממשלה להמשיך את המלחמה עד לניצחון.

הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. 31 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה, עיבוד תמונה
הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. 31 באוקטובר 2023/עיבוד תמונה, באדיבות המשפחה

עד כה אלפי אנשים הגיעו למאהל הגבורה, שנמצא בכיכר אגרנט הסמוכה לסינמה סיטי, על מנת לחזק את המשפחות. בין האלפים הרבים שהגיעו היו שרים, חברי כנסת ואישי ציבור שהצטרפו לקריאת הפורום. כחלק מפעילות המאהל מתקיימים במקום שיחות של המשפחות השכולות בהן הם מספרים על יקיריהן שנפלו במלחמה, לצד פעולות מחאה יזומות שמוציא הפורום במטרה להגביר את הלחץ על הממשלה לממש את ההחלטות שקיבל הקבינט עוד בתחילת המלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully