וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתרם כליה, נערן התעקש לחזור לשירות מילואים קרבי - ונפצע קשה בהתהפכות טנק

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 11:05

במרכז הרפואי לגליל ממשיכים להילחם על חייו של הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע אמש קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. לפני תחילת המלחמה אשחר תרם את כלייתו לחולה - ובניגוד לפרוטוקול, התעקש לחזור לתפקיד קרבי. "תמיד חשובה לו הרוח והשמחה של ישראל"

חיסול מפקד הכוח הימי של חטיבת עזה/דובר צה"ל

במרכז הרפואי לגליל שבנהריה ממשיכים הבוקר (ראשון) להילחם על חייו של הרב נערן אשחר בן ה-32, מפקד טנק המרכבה שהתהפך אמש סמוך לראש הנקרה. באירוע נהרג אחד מפקודיו, רב-סמל ינון פליישמן, בן 31 מירושלים. שני חברים נוספים מצוות הטנק, המורכב כולו מאנשי מילואים, אושפזו אתמול אף הם בבית החולים. נכון לשעה זו, נסיבות ההתהפכות אינן לגמרי ברורות והן צפויות להיחקר.

רק לפני מספר חדשים, אשחר תרם כליה לחולה. על פי הפרוטוקול הצבאי, טרם הגיעה העת עבורו לחזור לשירות מילואים פעיל ובוודאי שלא לתפקיד מבצעי. עם זאת, אשחר התעקש לעלות על מדים, והחתים את כל האישורים הרלוונטיים - כולל זה של מנהל מחלקת ההשתלות. גם אחרי שגויס לתפקיד לוגיסטי - אלא הוא התעקש ודרש לחזור לתפקידו כמפקד טנק. גם בכך הצליח - והוצב בצריח הטנק.

אשחר, תושב שדמות מחולה שבבקעת הירדן, נשוי ואב לשני בנים קטנים בני 4 ו-5. במקור, גדל אשחר במורשת, ואשתו ממעלה אדומים. יחד, הזוג החליט להתיישב בשדמות מחולה שבבקעת הירדן. "הם ביישוב זה שלוש שנים והם משפחה מאז אהובה", סיפר לוואלה! צביקי, המשמש כדובר היישוב ושהיום ביקר את אשחר בבית החולים, "אנחנו כולנו עושים עכשיו הכל לעטוף אותם ואת הילדים".

"הוא המנגן היישובי ובכלל מורה דרך לתורה, לקדושה, לעדינות - ועם המון חיוך", הוסיף אודות אשחר שביומיום משמש כרב בישיבת הבקעה, ישיבת הסדר. אשחר הביא את המוזיקה גם ליחידה, ומעט לפני התהפכות הטנק תועד צוות הלוחמים שר ביחד.

התיעוד האחרון של צוות הטנק יחד לפני ההתהפכות: נערן אשחר וחבריו שרים

בווידאו: נערן אשחר מנגן בגיטרה ושר עם צוות הטנק לפני שנפצע בהתהפכות ליד נהריה/באדיבות המצולמים
הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. 31 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה
הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. 31 באוקטובר 2023/באדיבות המשפחה

אתמול הוא הועבר לבית החולים עם פגיעת ראש קשה ובמצב אנוש ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ, כשהוא מונשם ומורדם. לצידו, סביב השעון, אשתו ובני משפחה אחרים. בישוב ובישיבה מתפללים לשלומו ולהחלמתו. "קראו תהילים לרפואתו של נערן חיים בן רחל פרלה", מבקשים שם.

צוף ונערן אשחר הם גם ההורים המאמצים של שכבת י"א בשבט השחר של בני עקיבא בשדמות מחולה, "צוף ונערן וילדיהם המתוקים, משפחה מדהימה שהבית שלהם תמיד פתוח בשבילנו. כל פעם שאנחנו יושבים אצלם ממש חשוב לנערן שנשים את הפלאפונים בצד ונדבר אחד עם השני בלי דברים שיסיחו את דעתנו", מסרו לוואלה!, "לכן רצינו להזמין את הציבור לשים היום אפילו לשעה אחת את הפלאפון בצד ופשוט להיות עם האנשים הקרובים אליכם בלי מסכים ולהתכוון לרפואת נערן חיים בן רחל פרלה".

"'נערן המתוק' כפי שאנחנו מכנים אותו כאן הוא איש מקסים ומוסיקאי מחונן", מספר עליו מתי כרמי, העובד לצידו במדרשה-ישיבה בשדמות מחולה, "הוא הרוח החיה בערבי השירה וההתעוררות". הוא סיפר כי לאחרונה הוציא קליפ חדש, 'אֵלִי אֵלִי לָמָה עֲזַבְתָּנִי" שעכשי ויש להן קונוטציה מצמררת. "תמיד חשובה לו הרוח והשמחה של עם ישראל. אני מניח שהוא רוצה שכל אחד ימצא דרך לחזק את הרוח גם בעת הזו", הוסיף צביקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully