וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת מפצעיו הרב נערן אשחר, שהתהפך עם טנק שעליו פיקד בגבול לבנון

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 18:21

אשחר, בן 33 מהיישוב הקטן שדמות מחולה שבבקעה, נלחם על חייו בבית החולים והיום קבעו הרופאים את מותו. לפני תחילת המלחמה אשחר תרם את כלייתו לחולה - ובניגוד לפרוטוקול, התעקש לחזור לתפקיד קרבי. בתאונה נהרג במקום אחד מפקודיו, רב-סמל ינון פליישמן, בן 31 מירושלים

הרב נערן אשחר בטנק/מערכת וואלה!

מת מפצעיו הרב נערן אשחר, לוחם השריון שהתהפך עם הטנק שעליו פיקד סמוך לראש הנקרה לפני כשבוע - כך הודיעה היום (ראשון) משפחתו. בתאונה נהרג במקום אחד מפקודיו, רב-סמל ינון פליישמן, בן 31 מירושלים.

אשחר, בן 33 מהיישוב הקטן שדמות מחולה שבבקעה, נלחם על חייו במרכז הרפואי לגליל והיום קבעו הרופאים את מותו. לפני תחילת המלחמה הרב אשחר תרם את כלייתו לחולה - ובניגוד לפרוטוקול, התעקש לחזור לתפקיד קרבי. על פי הפרוטוקול הצבאי, טרם הגיעה העת עבורו לחזור לשירות מילואים פעיל ובוודאי שלא לתפקיד מבצעי. עם זאת, אשחר התעקש לעלות על מדים, והחתים את כל האישורים הרלוונטיים - כולל זה של מנהל מחלקת ההשתלות. גם אחרי שגויס לתפקיד לוגיסטי - אלא הוא התעקש ודרש לחזור לתפקידו כמפקד טנק. גם בכך הצליח - והוצב בצריח הטנק.

הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. 31 באוקטובר 2023. באדיבות המשפחה
הרב נערן אשחר בן ה-32, שנפצע קשה בהתהפכות טנק עליו פיקד סמוך לראש הנקרה. 31 באוקטובר 2023/באדיבות המשפחה

הוא החלל השלישי מהמושב, המונה בסך הכול כ-700 תושבים. אשחר היה נשוי לצוף ולשניים שני בנים קטנים בני 4 ו-5. במקור, גדל אשחר במורשת, ואשתו ממעלה אדומים. יחד, הזוג החליט להתיישב בשדמות מחולה שבבקעת הירדן. צביקי, דובר היישוב, אמר כי מדובר ב"משפחה זהב".

יערה אשחר שיר, בת משפחה של אשחר, ספדה: "נערן נפרד מאיתנו הבוקר. זכינו ללוות אותו בשבוע האחרון לחייו בתפילות, ניגונים, לימוד תורה ומעשים טובים. החיבוק הגדול שזכינו לו מהמשפחה, מחברים וגם מאנשים שלא הכרנו, היה כל כך חשוב ומשמעותי לכולנו. תודה".

הלווייתו תתקיים מחר בהר הרצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully