וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר ננעל "בטעות" בניידת עם עצירה שניסתה לשדל אותו למין

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 7:28

קצין משטרת סן דייגו התפטר לאחר שעלו האשמות שקיים יחסי מין עם עצירה בניידת. הוא טען מצידו שבסך הכל ננעל בניידת לאחר שרצה לבדוק לשלומה

שוטר "ננעל" בניידת עם עצירה שניסתה לשדל אותו למין/San Diego Police Department

קצין משטרת סן דייגו, אנתוני הייר, התפטר לאחר שננעל בניידת שלו עם עצירה שניסתה לשדל אותו מינית. השניים טוענים שלא קרה ביניהם דבר - אך הראיות מראות אחרת. השוטר חולץ מהניידת שלו כעבור שעה ע"י עמיתו וטען שהוא עבר למושב האחורי רק כדי לבדדוק את שלום האישה שנעצרה בחשד לגניבת רכב. תיעוד ממצלמת הגוף שלו שפורסם לאחרונה חושף שיחה בה העצירה מנסה לשכנע את השוטר לקיים עמה יחסי מין והוא מבקש ממנה שלא לדבר כי הכל מצולם.

השוטר אנתוני הייר פרש מתפקידו כחודש לאחר פתיחת חקירת התקרית באוגוסט 2023 - ויום לפני שהיה אמור להיפגש עם החוקרים לראיון השני שנקבע לו. הייר, ששירת במשטרת סן דייגו במשך שנתיים, מצא את עצמו ברכב עם החשודה לאחר שעצר אותה מחוץ לחנות נוחות, לפי הדיווח של CBS 8. החשודה, ששמה לא פורסם, הייתה אחת משתי מבוקשות בגין גניבת רכב. לאחר שהייר עצר אותה, הוא היה אמור להביא אותה למטה המשטרה ולאחר מכן למרכז המעצר לאס קולינאס בסנטי, קליפורניה, לצורך חקירה.

בצילומי מצלמת גוף שפרסמה המשטרה, נשמעת החשודה מציעה לשוטר לקיים יחסי מין לאחר ששאלה אותו אם הוא נשוי. "אתה רווק?" היא שאלה, ועל כך השיב: "כן, אבל את לא." "אני בעד שנ***** עכשיו," היא אמרה לו, לפני שהוא הספיק לעצור אותה ואמר: "אל תגידי את זה עכשיו... אל תגידי את זה עכשיו כי הכל מוקלט עכשיו".

החשודה ניסתה לשדל את השוטר לסקס, כך הראו צילומי מצלמת הגוף. SDPD, צילום מסך
החשודה ניסתה לשדל את השוטר לסקס, כך הראו צילומי מצלמת הגוף/צילום מסך, SDPD

כשהזוג התקרב למרכז המעצר, הייר כיבה את מצלמת הגוף שלו והאט את רכבו. ה-GPS של הניידת הראה שהייר פנה לרחוב מגורים צדדי לפני שעצר. כעבור 20 דקות, השוטר הזעיק עזרה בטענה שננעל במושב האחורי לצד העצירה. לשוטר שהגיע לסייע לו לקח יותר משעה לחלץ את הייר: "הוא יצר איתי קשר. שאלתי אותו אם הוא בסדר. הוא אמר שכן, ואז שאל אם יש לי את המפתח לרכב הסיור שלי איתי... שאלתי למה הוא שואל ומה הוא צריך?", אמר השוטר האלמוני על התקרית ההיא ותיאר את הייר בפאניקה, "הקצין הייר שאל אותי אם אני יכול לבוא אליו. שאלתי אותו למיקומו והוא אמר, ליד קוטונווד... שאלתי אותו למה הוא צריך אותי, והוא אמר שהוא יספר לי כשאגיע לשם. הוא אמר שהוא ממש נבוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוטר בסן דייגו התפטר מתפקידו לאחר שנתפס נעול במושב האחורי של מכוניתו עם עצירה. SDPD, צילום מסך
שוטר בסן דייגו התפטר מתפקידו לאחר שנתפס נעול במושב האחורי של מכוניתו עם עצירה/צילום מסך, SDPD

החוקרים דיווחו כי הייר סיפר להם שהאמין שהאישה סובלת ממצב חירום רפואי, כך לפי NBC San Diego. גם הייר וגם העצירה הכחישו שקרה דבר מיני ביניהם, והייר הוסיף שהוא "רק בדק" את מצבה של החשודה שישבה מאחור.

עוד שוטרים שהסתבכו
"זה לא שגנבתי": שוטרים תועדו מתמזמזים בניידת והושעו מתפקידם

שערוריית סקס במשטרה: שוטרת נשואה קיימה יחסי מין עם שוטרים וכולם פוטרו

לפי TMZ במשטרה פרסמו את הממצאים בעקבות גניבת הרכב שאירעה לכאורה באוגוסט האחרון. ברשת מדווחים כי הייר התראיין מאוחר יותר לחוקרי מחלקת החקירות הפנימיות. לדבריו, הדלת נסגרה עליו כשבדק את מצב החשודה: "כשהערתי אותה, אז שמתי לב שהדלת הזאת נסגרה עליי. ניסיתי לפתוח אותה ללא הצלחה", אמר הייר.

למרות דבריו אלה, משטרת סן דייגו מצאה עקבות זרע על החגורה אותה לבש בזמן המעצר, כך דווח CBS. בספטמבר 2023 הוא הודיע על התפטרותו כשלא ברור עדיין אם הוא יעמוד בפני אישומים פליליים בעקבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully