וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת גדי קדם

עודכן לאחרונה: 21.5.2024 / 16:28

האירוע התרחש בהפגנת משפחות החטופים, אז לפי החשד תקף אורי הרוש את הקורבן, ששישה מבני משפחתו נרצחו ב-7 באוקטובר - וגרם לו חבלה של ממש. הפרשה עוררה סערה תקשורתית לאחר שקדם נחקר באזהרה בעצמו על תקיפה, וכן הובהל לבית החולים בגין החבלות שנגרמו לו

״ביביסט קילל אותנו": גדי קדם, שבתו ונכדיו נרצחו ב-7 באוקטובר, הותקף בהפגנה בת"א/מערכת וואלה

בית המשפט קיבל את ערעור המשטרה על שחרורו של אורי הרוש החשוד בתקיפתו של גדי קדם, פעיל במאבק משפחות החטופים ששישה מבני משפחתו נרצחו ב-7 באוקטובר בניר עוז. בהתאם להחלטה, הרוש יישאר במעצר עד מחר.

פרשת האירוע עוררה סערה תקשורתית לאחר שקדם נחקר באזהרה בעצמו על תקיפה, כשבמקביל הגיש תלונה על תקיפה שגורמת חבלה של ממש לאחר שהותקף על ידי פעילי ימין במהלך הפגנה בתל אביב. לפי קדם, המפגין שהכה אותו אחז בשלט שעליו כתוב "שמאלנים בוגדים". בעקבות המקרה, קדם הובהל לבית החולים, זאת לאחר שהופל וספג בעיטה לגופו.

"בתיק החקירה חשד סביר הקושר אותו לתקיפה, באמצעות בעיטה בגופו כשהוא שרוע על הקרקע", ציין שופט ביהמ"ש המחוזי ירון לוי בהחלטתו, "מעשה זה כשלעצמו - בעיטה בגופו של אדם מבוגר כשהוא שרוע על הקרקע, במיוחד בנסיבות המתוארות - מצביע על עוצמת מסוכנות בלתי מבוטלת".

״ביביסט קילל אותנו": גדי קדם, שבתו ונכדיו נרצחו ב-7 באוקטובר, הותקף בהפגנה בת"א. ללא, מערכת וואלה
״ביביסט קילל אותנו": גדי קדם, שבתו ונכדיו נרצחו ב-7 באוקטובר, הותקף בהפגנה בת"א/מערכת וואלה, ללא

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לאירוע בראיון ל-103FM, וטען: "כשראיתי את התמונות של בני משפחת קדם, ראיתי את אותו אדם מרביץ ותוקף את מפגיני הימין".

לדברי השר הגיבה ח"כ מירב כהן. "עבריין מורשע שתמך בארגון טרור והשתמט משירות צבאי ושירות לאומי, כיום שר לביטחון לאומי שאחראי על משטרת ישראל ומערכת אכיפת החוק. רקד על דם נרצחים בזירת פיגועים בטענה לפגיעה בביטחון האישי, כיום שר כושל שבכהונתו מספר מקרי הרצח זינק לשיאים היסטוריים, שותף בכיר בממשלת המחדל ובקבינט המדיני-ביטחוני שהביאה את המחדל הגדול ביותר של מדינת ישראל מעולם. עבריין מקורב לשלטון תקף את גדי קדם שזעק את כאבו על רצח בני משפחתו ב-7 באוקטובר, ובן גביר? מצדיק את התקיפה. הוא איש ציני ומרושע, מקולקל מיסוד, סכנה למדינה בעבר בהווה ובעתיד. כל יום שהוא שר בממשלה הוא כתם לעם ישראל ולמדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully