וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין הכאב לתקווה: היממה המטלטלת של משפחות החטופים

עודכן לאחרונה: 18.5.2024 / 18:35

אחרי שצה"ל הודיע אמש על חילוץ גופותיהם של 3 חטופים שנרצחו ב-7 באוקטובר, גוברת הציפייה של מי שיקיריהם עוד מוחזקים בעזה לכל בדל מידע. בשעה שבצבא ממשיכים במאמץ לאתר חטופים נוספים, המשפחות מתפללות שאהוביהם, שאותם ראו בפעם האחרונה לפני 7 חודשים, ישובו הביתה

בווידאו: הצהרת דובר צה"ל 17.05.24/צילום: דו"צ

צה"ל הודיע אמש (שישי) על חילוץ גופותיהם של החטופים שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר מרצועת עזה, לאחר שנרצחו במהלך אירועי 7 באוקטובר - וגופותיהם נלקחו לרצועה. "ממידע מודיעיני מאומת שברשותנו יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה נרצחו במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר בעיקול מפלסים, וגופותיהם נחטפו לעזה על ידי מחבלי חמאס", אמר דובר צה"ל דניאל הגרי בהצהרתו, לאחר שנודעה הבשורה המרה למשפחותיהם.

לצד הטרגדיה שפקדה את משפחותיהם של השלושה, מי שיקיריהם עדיין מוחזקים בעזה במצב הבלתי נתפס שביב של תקווה. בצל המשא ומתן המתמשך והמייגע לעסקת חטופים, העובדה ששלוש גופות אותרו ברצועה וחולצו ממנה מעלה אפשרות שבקרוב כוחות הביטחון יגלו את מיקומם של חטופים נוספים.

שני לוק ,איציק גלרנטר עמית בוסקילה. -, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
טרגדיה בלתי פוסקת: כאב המשפחות האבלות הוא התקווה של אחרות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, -

"השבת גופתם היא תזכורת כואבת וברורה כי עלינו להשיב את כל אחינו ואחיותינו, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה, מהשבי המר והאכזר, במהירות האפשרית", נמסר אמש ממטה המשפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully