וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי נרצחה בהתנקשות - בגלל ששיתפה תמונה של אוכל באינסטגרם

16.5.2024 / 0:05

דוגמנית ומועמדת למלכת היופי שיתפה תמונה של מנה מעוררת תיאבון באינסטגרם. זמן קצר לאחר מכן היא נורתה למוות בידי שני גברים רעולי פנים - כיטטו שלמעשה הסגירה את מיקומה בפני מי שהזמין את חיסולה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

רגע ההתנקשות בדוגמנית במסעדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דוגמנית שעשתה פעולה שכולנו עושים בלי לחשוב פעמיים - שיתפה תמונה של מנה יוקרתית שהזמינה במסעדה - הובילה אליה רוצחים חסרי רחמים שנשכרו כדי להתנקש בחייה. הירי במועמדת לתאר מיס אקוודור, לנדי פאראגה, תועד במצלמת האבטחה של המסעדה בה ניתן לראות את הרגע בו שני חמושים רעולי פנים הגיעו למקום והחלו לירות לעברה מטווח קרוב.

הדוגמנית האקוודורית בת ה-23 שיתפה עם 173 אלף העוקבים שלה באינסטגרם תמונה של מנת הסביצ'ה תמנון שהזמינה במסעדה בקוודו, אקוודור, בראשון שעבר. רגעים ספורים לאחר מכן היא נורתה למוות. החקירה מראה שזיהוי המסעדה מהתמונה שפרסמה היה מה שהוביל את הרוצחים למקום.

החוקרים מאמינים שהמתנקשים הצליחו לזהות את המנה המיוחדת ואת המיקום של פאראגה ככל הנראה בזכות הלוגו של המסעדה שנמצא על השולחן/התפריט, כך דיווחו ב-Telegraph. חקירת משטרה על מותה מתנהלת כעת, אך אושר כי פאראגה נקשרה לחקירת שחיתות זמן קצר לפני התקרית - הקשורה למאהבה, סוחר הסמים ליאנדרו נוריירו, שנהרג בהתפרעות בכלא בשנה שעברה.

התמונה ששיתפה הדוגמנית לנדי פאראגה הסגירה את מקומה בפני הרוצחים. landyparraga.ec/Instagra​m, צילום מסך
זו התמונה ששיתפה הדוגמנית והסגירה את מקומה בפני הרוצחים/צילום מסך, landyparraga.ec/Instagra​m

וזו התמונה האחרונה שפרסמה ברשת -לפני שבועיים

תיעוד מצלמות האבטחה מהמסעדה מציג את הרגע בו הצעירה נורתה 3 פעמים ע"י אחד המתנקשים. לאחר מכן נמלטו שני המתנקשים מהמסעדה, כשהם משאירים את מלכת היופי בשלולית דם על הרצפה. מותה נקבע זמן קצר לאחר מכן. גבר נוסף שאיתו הייתה באותו זמן נורה אף הוא, אך זהותו ומצבו לא אושרו על ידי גורמים רשמיים.


עוד ב"אסור לפספס":
חיסול לאור יום: מתנקש ירה למוות בסועדים שסירבו לשלם דמי חסות

המתנקש צעד מאחורי החתן והכלה ופתח באש מול המצלמות

הדוגמנית לנדי פאראגה שניות ספורות לפני הירצחה. Twitter, צילום מסך
הדוגמנית לנדי פאראגה שניות ספורות לפני הירצחה/צילום מסך, Twitter
מצלמת האבטחה קלטה את ההתנקשות בדוגמנית לנדי פאראגה. Twitter, צילום מסך
מצלמת האבטחה תיעדה את רגע ההתנקשות/צילום מסך, Twitter

המשטרה חוקרת את הירי על רקע ספקולציות בתקשורת שההתנקשות הוזמנה על ידי אלמנתו של סוחר הסמים ליאנדרו נוריירו, עמו היא חושדת שפאראגה ניהלה רומן. לפאראגה - לה יש יותר ממיליון עוקבים בחשבונות המדיה החברתית שלה, כמו גם ליין של בגדי ספורט - עלתה לכותרות בדצמבר אשתקד כאשר שמה הופיע בשיחה בין ברון הסמים ההרוג לרואה החשבון שלו, אלייב אנגולו. הוא אמר אז לרואה החשבון שלו אז: "אם אשתי תשמע משהו עליה, נדפקתי. ידידי, השם שלה לא יכול לצאת מפה. אחרת העולם שלי יתמוטט".

תיעוד של הירי:

בחפציו של הגבר נמצאו גם תמונות של הדוגמנית, וכן ראיות לכך שקנה לה מתנות מפוארות, לרבות מכונית ודירה. כל אלה פורטו ככל הנראה בטלפון האישי של נוריירו. שישה חודשים לאחר כליאתו הוא מצא את מותו בכלא.

מקור אמר לתקשורת המקומית: "על אף שהכספים של פאראגה הועברו לחקירה על ידי משרד התובע הכללי, היא מעולם לא הועמדה לדין על פשע ומעולם לא הביעה הערות פומביות על המקרה או על הקשר שלה לנוריירו והארגון שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully