וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנקש צעד מאחורי החתן והכלה ופתח באש מול המצלמות

31.1.2017 / 14:48

סרטון מצמרר מתחתונה בה התבצע ניסיון רצח כפול של שני אורחים - והכל מאחורי גבם של הזוג המאושר. לאחר שהיורה נמלט והפצועים הועברו לבית החולים - החתונה נמשכה

צילום מסך

כולם אומרים שאת יום החתונה שלכם לא תשכחו בחיים – ונראה לנו שבאמת אין סיכוי שבני הזוג הברזילאי הזה ישכחו את הרגעים בהם צעדו יחד לעבר חיים משותפים. בזמן שהם צעדו בהתרגשות לעבר הכומר שאמור להשיא אותם, צעד מאחוריהם בנונשלנט אדם נוסף, שהתגלה כמחסל שהגיע למקום בכדי להתנקש באחד מהאורחים.

בסרטון החתונה, שנערכה בעיר לימורי די אנדיה שבצפון ברזיל, נראה המתנקש (שזוהה לאחר מכן בשם בטיניו) כשהוא פותח באש לעבר מסםפר מהאורחים בטקס, כשהתקשורת המקומית מעריכה שהמטרות שלו היה אב ובנו שנכחו כאורחים במקום - סיסרו ברבוסה דה סילבה ואדמילסון בזרה דה סילבה.

עוד בנושא
סרטון של הכלה ממסיבת רווקות פרועה הוביל לביטול החתונה

המתנקש הגרוע בתבל? ירה באדם שלוש פעמים מטווח אפס - והחמיץ כל יריה

מתנקש פותח בירי בחתונה. צילום מסך
צועד/צילום מסך

המתנקש נראה בסרטון כשהוא צועד מאחורי הזוג המאושר בחולצת פולו מפוספסת וג'ינס ואז נעמד ליד השורה השני של הכסאות ועושה כאילו הוא מחפש את מקומו. בשלב הזה הוא שולף (במגושמות) אקדח ומתחיל לירות לעבר המשפחה שיושבת בשורה. בזמן הבלאגן הוא נשמע צועק "אתה שכרת אנשים לירות באבא שלי" – מה שלפי המשטרה מאמת את ההשערה שלהם שהירי הוא נקמה על מות אביו מידיו של אדמילסון.

עוד באותו נושא

אפשר לסגור את התחרות: מצאנו את השושבינה הגרועה בעולם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הירי בטיניו צועד החוצה אל הרחוב ונעלם, בעוד שבני משפחת דה סילבה פונו לבית החולים שם הם מאושפזים במצב קשה אך יציב. המשטרה פתחה בחיפושים אחר היורה, אולם בטח תשמחו לשמוע שטקס החתונה נמשך כרגיל לאחר התקרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ונמלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully